پنـج اینفـوگرافیـک از پنـج موضـوع تکنـولوژیـکی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
پنـج اینفـوگرافیـک از پنـج موضـوع تکنـولوژیـکی
تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1392
نویسنده : RmZiRn

تلفن همراه، از گذشته تا امروز


تلفن‌های همراه در این سالها پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند یعنی از سال ۲۰۰۷ به بعد پیشرفت بسیار زیادی داشته‌اند و بصورت عجیبی هوشمند شده‌اند و یکی از این تلفن‌های همراهی که باعث انقلاب در گوشی‌های همراه شد آیفون می‌باشد که انقلابی در تلفن‌های همراه هوشمند ایجاد نمود. این اینفوگرافیک شما را به گردش زمانی ۳۸ سال قبل یعنی زمانی که آقای دکتر مارتین کوپر که اولین تماس خود را با موبایل انجام داد و تا حال که آی‌فون معرفی شده است، می برد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

خطرات سلامتی استفاده از تلفن همراه


به گزارش بانک جهانی از یک میلیارد نفری که در سال ۲۰۰۰ از مشترکان تلفن‌های همراه بودند و امسال این تعداد به ۶ میلیارد نفر رسیده است، ۵ میلیارد نفر آن در کشورهای درحال توسعه زندگی می‌کنند. از اینرو توجه به سلامت و خطرات احتمالی ناشی از تلفن همراه بیش از گذشته اهمیت خواهد داشت.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

شرکت INTEL در مقابل AMD


در دنیای پردازنده کامپیوترها همیشه رقابت فقط بین دو شرکت اینتل و ای.ام.دی است و در حال حاضر هم اینتل است که بیشتر بازار این صنعت را در اختیار دارد. در این مطلب می خواهیم نگاهی کلی به این دو شرکت داشته باشیم. اینفوگرافیکی که در ادامه می کنید اینتل را در مقابل ای.ام.دی قرار می دهد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

حجم بالای استفاده از شبکه های اجتماعی


روند تغییرات در تکنولوژیهای نوین ارتباطی شرایطی را به وجود آورده تا کاربران به عنوان خلق کنندگان محتواهای فضای مجازی نقش مهمی را در تولید علم و تعامل با جامعه بر عهده داشته باشند. این روند رشد در اینترنت هرگز متوقف نمی شود و دولتها، سازمانها و شرکتها به دنبال استفاده حداکثری از منافع آن، شرایط را به گونه ای فراهم می کنند تا با شناخت آسیب های آن، با توسعه روز افزون رسانه های اجتماعی همگام شوند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

تا به حال قربانی سرقت اطلاعات شخصی شده اید؟


شرکت امنیتی کسپرسکی که یکی از بزرگترین و معبترترین شرکت های امنیتی دنیاست، در تحقیقی که روی کاربران فیسبوکی خودش انجام داده است به این نکته دست یافته که اکثر آنها تا به حال دچار سرقت اطلاعات شخصی و یا کارت های اعتباری شان نشده اند.

شرکت کسپرسکی دریافته است که در مقیاس جهانی حدود ۱۰% از کاربران به طور متوسط یک یا دوبار در سال قربانی سرقت اطلاعات شخصی و کارت های اعتباری شده اند. ۱۴% از کاربران نیز چندین بار تا به حال دچار اینگونه اتفاقات ناگوار شده شده اند اما خبر خوبی است که بدانید حدود ۷۶% از کاربران هرگز تا به حال به سرقت اطلاعات شخصی دچار نشده اند. در پایان نیز یک اینفوگرافیک توسط این شرکت آماده شده که وضعیت کاربران دیگر کشورها نظیر مکزیک، فرانسه، روسیه، کرواسی، اسلوونی، ژاپن و برزیل را نشان می دهد.


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409