بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها در هفته‌2
تاریخ : جمعه 23 خرداد 1393
نویسنده : RmZiRn

 

برای اندروید و IOS؛

برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای جام جهانی 2014 برزیل و همینطور پوشش کامل و لحظه به لحظه 197 لیگ فوتبال معتبر جهانی از جمله لیگ برتر کشورمان ایران، لیگ قهرمانان قاره‌ها و... همچنین عکس‌هایی با کیفیت بالا و پوشش زنده تصویری مسابقات را همراه با نرم افزار رسمی فیفا باشید.

 


 

با حافظ برای اندروید؛

دیر بازی است که حافظ جایگاه والایی در زندگی ما داشته است. حافظ، همیشه زینت‌بخش کتابخانه‌های ایرانی بوده و در دستان پدران و پدربزرگان، شب‌ها و روزها را برای ما خاطره انگیز کرده است. زندگی مدرن امروزی گرچه رسم زندگی را تغییر داده، اما یاد و خاطره بزرگان را از قلب‌های ایرانی تهی نکرده است. استودیو سرخ، حافظ را با تمامی اشعار و گذری بر زندگانی وی در مجموعه‌ای نفیس و زیبا گرد هم آورده تا یاد دیوان کهنه اما پر زینت حافظ را زنده کند.

 


 

فیلم‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید؛

در آپارات شما نه تنها قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید بلکه می‌توانید با به وجود آوردن یک کانال ویدئو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدئوهای خود مطلع کنید در همین راستا تیم توسعه موبایل آپارات نرم افزار این سایت را برای تلفن‌های هوشمند اندروید و iOS تولید کرده است تا شما کاربران سریعتر و ساده‌تر به کلیپ‌های تصویری دسترسی داشته باشید.

 


 

با سعدی برای اندروید؛

شعر سعدی لبریز از پند و مثال است که در قالب داستان‌های خواندنی بیان کرده است. نام و آوازه سعدی و شهرت آثار گران قدر او دیری است از مرزهای ایران و قلمرو زبان پارسی فراتر رفته و در این جهان پهناور در نوردیده. گاهی با خود می‌اندیشیم که ای کاش ما هم لحظه‌ای بر این دیوان دستی زنیم، نرم افزار ایرانی با سعدی کاری از استودیو سرخ مجموعه‌ای از ديوان اشعار، بوستان، مواعظ و حکايات گلستان را یکجا در نرم افراری زیبا جمع آوری کرده است که می‌توانید با رابط کاربری زیبا در دستانتان آنها را مرور کنید و از این اشعار لذت ببرید.

 


 

 
برای اندروید و IOS

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی و محبوب که نرم افزارهایی همچون word ,PowerPoint ,Excel و... را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی و IOS این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر به مشاهده و ویرایش فایل‌هایی همچون word ,PowerPoint ,Excel هستید و حتی می‌توانید آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کرده و مشاهده کنید.

 


 

برای اندروید؛

در نرم افزار "زلال معرفت" شما می توانید سوالات اعتقادی یا شرعی خودتان رو از طریق اینترنت یا پیام کوتاه ارسال کنید و پاسخ آن ها را دریافت کنید. همچنین شما در بخش گنجینه پاسخ ها، می توانید به آرشیو سوالات مهم که هر روز آپدیت می شوند، دسترسی داشته باشید و بهره ببرید. لازم به ذکر است که سوالات شما توسط "مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی"(قم) و جمعی از کارشناسان حوزوی پاسخ داده می شود.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛

اگر بخواهیم یکی از کاربردی ترین ویجت های موجود برای سیستم عامل اندروید را انتخاب کنیم بدون شک یکی از گزینه ها GPS Widget Pro است. برنامه می تواند با استفاده از داده های ماهواره های مسیریابی و موقعیت یابی مکان دقیق قرارگیری شما را تشخیص دهد، برنامه به قدری دقیق است که می تواند ارتفاع شما از سطح دریا را هم محاسبه کند. بیشترین کارایی ویجت زمانی است که شما در جایی هستید و از آدرس دقیق آن جا مطلع نیستید و می خواهید آدرس آن مکان را برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید، شما می توانید اطلاعات موقعیتی خود را با استفاده از پیامک یا ایمیل ارسال کنید، تا فرد مورد نظرتان از روی نقشه مکان دقیق شما را پیدا کند.


 


 

برای اندروید؛

اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری و یکنواخت تلفن همراه و تبلت اندرویدی‌تان خسته شده اید، همین حالا می‌توانید نرم افزار Themer Beta را نصب کنید تا رنگ و لعابی تازه به محیط دستگاه اندرویدیتان هدیه دهید و با اینترفیس تکراری خداحافظی کنید! در این برنامه تم‌های مختلفی با بیش از هزار تم از جمله آی او اس ۷، مک او اس تا تم هایی متنوع همچون سوپر ماریو و ...

 


 

برای اندروید؛

 با استفاده از نرم افزار scan بارکدهای تقلبی را شناسایی یا از کشور سازنده آن با خبر شوید، این برنامه به خرید شما خیلی کمک می کند تا سرتان کلاه نرود. scan در جهان بیش از هزاران کاربر دارد که در حال استفاده این نرم افزار هستند. شما نیز می توانید با استفاده از این برنامه به طور مستقیم بازی ها و یا برنامه های کاربردی دیگری را دانلود کنید.


 

 


 

ویژه اندروید

 eset mobile یک آنتی ویروسی قدرتمند در زمینه شناسایی ویروس ها است که میتواند به راحتی آن ها را از بین ببرد. این نرم افزار بیش از هزاران نفر کاربر دارد که در حال استفاده ی این انتی ویروس قدرتمند هستند. در این نرم افزار می توان به ویژگی هایی چون شناسایی هوشمند محافظت لحظه ای و .... اشاره کرد. این آنتی ویروس یکی بهترین انتی ویروس های گوشی های هوشمند است که می توان به عملکرد سریع آن اشاره کرد.


  


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409