آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛3
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn

 

برای اندروید؛

فرمول های ریاضی را در تلفن همراه خود داشته باشید + دانلود نرم افزار

اگر دانش آموز یا دانشجو رشته ی ریاضی هستید، دریچه پیشنهاد می کند حتما این نرم افزار MathPro mathematics all levels را دانلود و بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. در این نرم افزار تمامی فرمول های درس ریاضی گنجانده شده است و گوشی شما می تواند مانند یک معلم ریاضی در حل تمارین و آموزش ریاضی عمل کند. در این برنامه فرمول های محاسباتی ماتریس، لگاریتم و حل معادله، توابع مثلثاتی، ترکیبات، چند جمله ای ها و ... وجود دارد.

 


موزیک دلخواه خود را پیدا کنید + دانلود

آیا تا به حال برای شما پیش امده که آهنگی را گوش کنید که نامش را نمیدانید و اطلاعاتی از آن ندارید ؟ بعد هم علاقه مند باشید تا اطلاعاتی مانند نام ترانه نام خواننده و ترانه سرا را بدست آورید ؟ حال دریچه با این نرم افزار می خواهد ارزو و خواسته ی شما را برآورده کند.

 


برای اندروید؛

بهترین مترجم صحبت با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی + دانلود نرم افزار

این نرم افزار Translator Speak & Translate Pro می تواند تلفن همراه شما را بدون هیچ هزینه ای به یک مترجم صحبت و متن تبدیل کند. شما  با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی 100 زبان دنیا را به یک دیگر ترجمه کنید. این برنامه برای دانشجویان رشته زبان و افرادی که به کشورهای خارجی سفر می کنند بسیار مناسب است و می توانند به جای استفاده از مترجم از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از نرم افزار باید به بستر اینترنت دسترسی داشته باشید و برای سهولت در انجام ترجمه بهتر است از اینترنت پر سرعت استفاده کنید. در صورتی که نمی توانید همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید، می تواند ترجمه های آفلاین را دانلود کنید. ترجمه های ارائه شده توسط نرم افزار بسیار معتبر و قابل اعتماد هستند، زیرا برنامه برای ترجمه از سرورهای گوگل و مایکروسافت استفاده می کند.
 

 


برای اندروید؛

پیامک‌هایتان را با ظاهری جدید مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Sliding Messaging Pro جالب‌ترین برنامه برای مدیریت آسان پیامک ها در گوشی همراه اندرویدی شماست که با آن می توانید بدون هیچ مشکلی به پیامک‌های خود دسترسی داشته باشید و با ظاهری جدید و با سرعت بالا آن‌ها را مدیریت کنید و یا با یک کلیک از منوی کشویی می توانید پیام جدیدی ایجاد کنید از قابلیت‌های مهم این نرم افزار می توان به پشتیبانی از سرویس MMS اشاره کرد.


 


 
برای اندروید؛

میزان ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید + دانلود نرم افزار

 امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی های استفاده شده در تلفن همراه، گوشی های هوشمند به یک وسیله پزشکی تبدیل شده اند و می توانند برخی از اعمال مرتبط با علم پزشکی مانند میزان ضربان قلب، میزان فشار خون را به صورت دقیق محاسه کنند. نرم افزار Instant Heart Rate Pro می تواند به صورت دقیق میزان ضربان قلب شما را اندازه گیری کند. فقط کافی است، انگشت خود را مقابل دوربین تلفن همراهتان قرار دهید تا برنامه شروع به کار کند و میزان ضربان قلب شما را نشان دهد.

 


 
برای اندروید؛

پخش کننده قدرتمند فایل های تصویری در تلفن همراه + دانلود

شاید نرم افزار Archos Video Player v7.5 قدرتمندترین پخش کننده فایل های تصویری برای گوشی یا تبلت اندرویدی نباشد و توان رقابت با پلیرهای قدرتمند مانند mx player را نداشته باشد، اما به دلیل پشتیبانی از اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی توانسته است خود را به عنوان یک پلیر کاربردی معرفی کند. برنامه قادر است، انواع فرمت های تصویری را رمزگشایی و با بالاترین کیفیت موجود پخش کند. ویژگی اصلی نرم افزار که آن را از برنامه مشابه متمایز می سازد، این است که می توانید با استفاده از نرم افزار به شبکه های رایانه ای متصل شوید و ویدئوها را به صورت شبکه و آنلاین مشاهده کنید. همچنین برنامه به شما این امکان را می دهد که موسیقی و پوسترهای فیلم های سینمایی مورد نظر خود را به صورت رایگان از اینترنت دانلود کنید.

 


 
Automatic Call Recorder؛

نرم‌افزاری برای "ضبط" مکالمات تلفنی شما + دانلود

با استفاده از نرم افزار Automatic Call Recorder شما می توانید مکالمات تلفنی خود را با کیفیت بالا ضبط کنید تا در صورت نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید. با هر تماس برنامه به صورت خودکار شروع به ضبط می کند اما می توانید آن را حین مکالمه متوقف و یا آغاز کنید که این مورد یکی از ویژگی های کلیدی نرم افزار محسوب می شود. بعد از ضبط شما می توانید نظر و یا یادداشتی را برای فایل ضبط شده بنویسید تا هنگام نیاز سریع تر به آن دسترسی داشته باشد.


              

 


 
با Adobe Photoshop Express متفاوت باشید؛

نرم افزار فتوشاپ را به گوشی اندرویدی خود بیاورید + دانلود

همه‌ی ما با نرم افزار حرفه‌ای Adobe Photoshop آشنایی داریم. این برنامه که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای برای ویرایش تصاویر است که اکنون نسخه جدید و یا بهتر است بگوییم نسخه Express این نرم افزار برای اندرویدی ها منتشر شده است. با کمک Adobe Photoshop Express بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود بیاورید.


 


 

ریجستری ویندوز را بهینه سازی کنید + دانلود نرم افزار

ریجستری را باید قلب حیاتی ویندوز دانست، زیرا سرعت و عملکرد ویندوز بستگی به وضعیت ریجستری دارد. عواملی مختلفی سبب کند شدن سرعت رایانه و پر شدن فضای ریجستری می شوند، عوامل مهم عبارت اند از: نصب نرم افزارهای مختلف، وبگردی در فضای مجازی، برنامه های ویروسی و ... . نرم افزار Advanced Registry Clear به شما کمک می کند تا خطاهای موجود در ریجستری را پاک کنید و باگ های موجود در آن را ترمیم کنید.

 


 
برای اندروید؛

تهیه نسخه پشتیبان از پیامک ها و لیست مخاطبین + دانلود نرم افزار

مهم ترین اطلاعات موجود در یک تلفن همراه پیامک ها و شماره های مخاطبین هستند. گاهی اوقات به دلیل اشتباه کاربر یا مشکلات نرم افزاری پیامک ها و شماره مخاطبین پاک می شوند. اگر نگران پاک شدن پیامک ها و شماره مخاطبین تلفن همراه خود هستید، نرم افزار Super Backup Pro: SMS&Contacts می تواند به شما کمک کند تا از پیامک ها و مخاطبین تلفن همراه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید. شما می توانید پس از تهیه نسخه پشتیبان، آن را در کارت حافظه گوشی یا اکانت جیمیل ذخیره کنید.

 


 
نسخه 32 برای رایانه؛

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد + دانلود

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito)، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

 


 



گردآوری از: سالار واعظی






 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409