آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛2
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn

GO Weather Forecast برای اندروید؛

نرم افزاری زیبا برای پیش بینی وضع آب و هوا + دانلود

GO Weather Forecast & Widget Premium نرم افزاری کاربردی است که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا در سه روز آینده را به طور کامل دریافت نمایید، از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و همچنین با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا در گوشی خود ایجاد کنید.


 


 
برای اندروید؛

نرم افزار "اتوکد" برای مهندسین عمران و معماری + دانلود

نرم افزار اتوکد را می توان بهترین نرم افزار طراحی برای مهندسین عمران و معماری یا دانشجویان این رشته ها دانست. از این به بعد می توانید به جای استفاده از رایانه برای طراحی نقشه ها از تلفن همراه هوشمند خود بهره ببرید. نسخه ی تلفن همراه تقریبا مشابه نسخه ویندوز است، اما با ویژگی های بهتر و از همه مهم تر امکان مدیریت آسان و لمسی آن است. نرم افزار معرفی شده حتی قادر است نقشه ها و فایل های ساخته شده در سال 2013 را نمایش دهد و از فرمت هایی چون: DXF و DWG پشتیبانی می کند.

 


 
Office Suite Pro 7 - PDF & Fonts

آفیس حرفه‌ای به همراه PDF خوان برای اندرویدی‌ها + دانلود

حتما با بسته نرم افزاری آفیس آشنایی دارید، بسته نرم افزاری فوق العاده کاربردی که نرم افزارهایی همچون word, PowerPoint, Excel را در مجموعه خود جای داده است. حالا نسخه اندرویدی این بسته نرم افزاری با امکانات جدید عرضه شده است که بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است. با این نرم افزار قادر خواهید بود که به خواندن و ویرایش فایل‌هایی همچون word, PowerPoint, Excel بپردازید و یا آن‌ها را به فایل PDF تبدیل کنید. همچنین با این نرم‌افزار قادر به خواندن فایل PDF هم خواهید بود.

 

 


مدیریت بی سیم گوشی اندرویدی به وسیله ی رایانه + دانلود نرم افزار

AirDroid v2.0.8 بهترین نرم افزار موجود برای مدیریت گوشی اندرویدی به صورت بی سیم از طریق رایانه است. برنامه می تواند با استفاده از بستر wifi صفحه مدیریتی گوشی را به صفحه نمایش رایانه منتقل کند. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید کارهایی مانند: ارسال پیام کوتاه، برقراری تماس صوتی با استفاده از هدست، پخش موسیقی و فیلم های موجود در گوشی، تبادل اطلاعات میان رایانه و گوشی، پیدا کردن گوشی اندرویدی از طریق وب سایت نرم افزار و ... را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار حتما باید رایانه شما مجهز به مودم wifi باشد و گوشی نیز توانایی ارتباط با بستر wifi را داشته باشد.

 


Easy Unrar Unzip & zip premium؛

فايل هاي فشرده را براحتي در تلفن همراه خود باز كنيد + دانلود

اکثر فایل منیجرهای اندرویدی از فایل های فشرده پشتیبانی نمی کنند، اما می توانید با استفاده از این نرم افزار Easy Unrar Unzip & zip premium به راحتی فایل های فشرده را از حالت فشرده خارج کنید با فایل های فشرده جدید ایجاد کنید. ویژگی اصلی نرم افزار پشتیبانی از فایل های فشرده دارای رمز عبور است که می تواند با سهولت و پس از وارد کردن رمز عبور فایل ها را از حالت فشرده خارج کند. برنامه دارای یک مرورگر اختصاصی برای جستجوی راحت تر فایل های فشرده است.

 


 
ابزاری کاربردی برای رایانه شما؛

پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner + دانلود

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می کند. این نرم افزار می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player به صورت خودسرانه عمل نمی کند که باعث از دست دادن اطلاعات شوید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید به دنبال حذف کدام دسته از فایل ها و اطلاعات هستید.


 


نسخه جديد نرم افزار آپارات؛

بزرگ ترین سایت اشتراک گذاری فایل های تصویری در ایران + دانلود

 بدون شک سایت آپارات بزرگ ترین مرجع اشتراک گذاری فایل های ویدئویی در ایران است و در آن حجم انبوهی از ویدئوهای مختلف گنجانده شده است. حال می توانید با نصب این نرم افزار Aparat 2 v2 بر روی گوشی اندرویدی خود به راحتی ویدئوهای موجود در سایت آپارات را مشاهده کنید. در ضمن می توانید پس از تماشای ویدئوها آن ها را از طرق ایمیل به اشتزاک بگذارید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان دانلود ویدئوها، قابلیت جستجو، عدم نیاز به فلش پلیر برای تماشای فیلم ها و ... اشاره کرد. برای تماشای ویدئوها بهتر است از بستر wifi یا 3g استفاده کنید، زیرا برنامه نمی تواند با سرعت کم خواسته های شما را برآورده سازد.

 


 
Avast! Antivirus Free

آنتی ویروس Avast برای رایانه + دانلود

avast! Antivirus یکی از بهترین بسته‌های امنیتی است که طبق آخرین نظرسنجی‌ها توانسته رتبه بسیار بالاتی را به خود اختصاص دهد. این شرکت با ارائه نرم افزارهای امنیتی در سطوح مختلف باعث شده تا كاربران زیادی را جذب کند. avast در عین سادگی نهایت قدرت و پایداری را برای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA بسته امنیتی مناسبی برای شرکت‌ها می‌باشد.


 


 
WinZip full version

نرم افزار فشرده سازی فایل ها برای ios + دانلود

آیا در حال حاضر شما قادر به بازکردن فایل های zip و rar در تلفن همراه خود هستید؟ اگر قادر به اجرای فرمت های ذکر شده نیستید، حتما نرم افزار WinZip full version را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل های فشرده را مشاهده کنید یا آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. علاوه بر خارج کردن فایل ها از حالت فشرده قادر خواهید بود، فایل های مورد نظر خود را فشرده سازی کنید.

 

 


نسخه جدید نرم افزار KMPlayer ؛

پخش کننده کامل فایل‌های صوتی و تصویری + دانلود

برخی از نرم افزارهای پخش کنند فایل‌های صوتی و تصویری قابلیت پخش همه فرمت ها را ندارند به همین منظور کاربران مجبور می‌شوند چندین نرم افزار پخش کننده نصب کنند. اما دریچه با معرفی KMPlayer کار را آسان کرده چرا که شما را از نصب هرگونه نرم افزار اضافی راحت می  کند.

نرم افزار KMPlayer در عین کم حجم بودن رایگان هم هست که می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409