آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 41؛1
تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
از اینجا می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



 
Wise Auto Shutdown

به صورت اتوماتیک رایانه‌تان را خاموش کنید + دانلود

اگر شما کار طولانی را مثل دانلود یا تبدیل فرمت فایل های حجیم را با رایانه انجام می دهید. شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی رایانه تان خاموش شود. برای این کار می توانید از نرم افزارهای مختص این کار استفاده کنید. یکی از بهترین این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است که محصول شرکت Wisecleaner می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند در زمان معین اقدام به خاموش نمودن یا راه اندازی مجدد، Log off و ... سیستم کنند.


 


 
Remote Computer Manager

مدیریت از راه دور کامپیوترهای شبکه + دانلود

نرم افزار Remote Computer Manager یک ابزار کامل و حرفه ای برای مدیران و ناظرین شبکه‌ها می‌باشد چرا که می‌توانید مدیریت تمامی رایانه‌های موجود در شبکه را به دست بگیرید. سیستم مورد نظرتان را روشن، خاموش و یا راه اندازی مجدد کنید، مشاهده تنظیمات IP و انجام عملیات‌هایی همچون: مدیریت از راه دور فرآیندها، مدیریت Task Manager از راه دور، محدود کردن فرآیندها، متوقف کردن فرآیندهای مشکوک، فرستادن پیام از راه دور و... اشاره کرد.


 


 
برای اندروید؛

کیفیت تصویر برداری تلفن همراهتان را افزایش دهید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Camera 2 v2.2 به شما کمک می کند بهترین استفاده را از دوربین تلفن همراه خود کنید و ویدئوها و تصاویر خلاقانه با بهترین اثرات هنری به وجود بیاورید. همان گونه که ذکر شد برنامه می تواند اثرات فوق العاده زیبایی را بر روی تصاویر ایجاد کند، که برخی از اثرات عبارت اند از: امکان ایجاد تصاویر هنری، امکان ایجاد تصاویری قدیمی از 20 تا 80 سال، ایجاد عکس های تخیلی و دور از ذهن، قابلیت ایجاد تصاویر خلاقانه و ... . این نرم افزار برای گوشی های htc بسیار مناسب است، زیرا برنامه زوم و فوکوس فوق العاده بالایی را در این گوشی ها ارائه می دهد.

 


 
برای اندرویدی‌ها؛

تلفن همراه‌تان را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

گم شدن کنترل تلويزيون بارها و بارها اتفاق می‌افتد پیدا کردن این وسیله کوچک کار آسانی نیست اما اگربه دنبال نرم افزاری هستید که گوشی همراه شما را به کنترل تلویزیون تبدیل کند دریچه نرم افزار Smart IR Remote را برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی معرفی می کند.


 


 

مدیریت حرفه‌ای مخاطبین در ios + دانلود نرم افزار

اگر در تلفن همراه شما تعداد مخاطبین زیادی وجود دارد و مدیریت آن ها کار سختی است، می توانید نرم افزار Smart Merge Pro را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. برنامه با ادغام بخش های مختلف دفترچه تلفن همراه و با ارائه روش های منحصر به فرد کمک می کند به راحتی شماره مخاطب مورد نظر را پیدا کنید. همچنین شما می توانید برای مدیریت آسان تر مخاطبین از دسته بندی استفاده کنید، یعنی برای دوستان، همکاران، اعضای خانواده و ... دسته جداگانه ایجاد کنید تا در صورت لزوم به جای جستجوی تمام مخاطبین فقط دسته مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

 


 
نرم افزاری کاربردی برای اندرویدی‌ها؛

گوشی خود را به اسکنر تبدیل کنید + دانلود

با نصب نرم‌افزار CamScanner بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان شما می‌توانید یک اسکنر حرفه‌ای همیشه همراه خود داشته باشید! این نسخه از نرم‌افزار آنلاک و کاملا فول می‌باشد که شما می توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید.
از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به انتخاب قسمتی از متن برای اسکن کردن، آپلود و به اشتراک گذاری با دوستان، قابلیت اسکن کردن بدون محدودیت صفحات، قابلیت جستجو و... اشاره کرد.


 


برای اندروید؛

براي آنها که مي خواهيد قفل تلفنشان را خودشان طراحي کنند + دانلود نرم افزار

بدون شک GO Locker بهترین نرم افزار موجود برای تغییر و سفارشی سازی قفل صفحه  نمایش گوشی و تبلت های اندرویدی است. برنامه با ارائه سبک و سیاق های مختلف می تواند خواسته های شما را برای زیبا سازی تلفن همراه برآورده کند. برنامه علاوه بر تغییر ظاهری قفل می تواند امنیت رمز عبور را در برابر دسترسی افراد غیر مجاز افزایش دهد. در ضمن می توانید برای افزایش امنیت تلفن همراه خود از رمز گذاری بر اساس چند پایه ای استفاده کنید، یعنی می توانید از رمزگذاری های ترسیمی، صوتی، تصویری و ... بهره ببرید.
 

 


 
برای ios؛

خلق تصاویر ترکیبی بسيار زيبا با موبايل + دانلود نرم افزار

Instashake یک نرم افزار ساده و در عین حال حرفه ای برای ترکیب تصاویر با یک دیگر است، برنامه می تواند تصاویر بسیار خلاقانه و زیبا برای شما خلق کند و می توانید پس از خلق تصاویر آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بهتر است برای درک قابلیت های نرم افزار تصاویر زیر را مشاهده کنید تا قدرتمند نرم افزار برای شما اثبات شود.

 

 


برای اندروید؛

رایانه تان را از راه دور کنترل کنید + دانلود نرم افزار

دیگر نیازی نیست برای مدیریت رایانه تان به آن دسترسی فیزیکی داشته باشید، یعنی می توانید با استفاده از تلفن همراه اندرویدی خود رایانه تان را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار Unified Remote Full v2 می توانید، با بهره گیری از بسترهای مختلف ارتباطی مانند: بلوتوث، شبکه بی سیم و اینترنت به رایانه خود متصل شوید. توجه داشته باشید که برای افزایش سرعت و عملکرد کنترل از راه دور بهتر است، از بستر بی سیم استفاده کنید. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید تلفن همراه خود را به یک صفحه کلید یا ماوس لمسی تبدیل کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409