آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 39؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 39؛2
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
برای رایانه؛

فشرده سازی فایل‌ها با PeaZip + دانلود

PeaZip نرم‌افزاری رایگان است که به شما امکان فشرده سازی فایل‌ها را به همراه رمز گذاری بر روی فایل ها را می‌هد. این نرم افزار قابلیت ساخت فایل های فشرده خود اجرا با پسوند EXE را هم دارد.

 

 


برنامه کاربردی؛

آخرین نسخه Adobe Air برای اندروید + دانلود

برنامه Adobe AIR امکان اجرای فایل‌های تحت وب را برای شما آسان می‌کند. این برنامه حتی در حالت کلی باعث بهبود وضعیت گرافیکی گوشی شما می‌شود.


 

 


برای اندروید و ios؛

آشنایی با GPS و نحوه استفاده از آن در تلفن همراه + دانلود نرم افزار و نقشه ايران

 شما برای مسیریابی و موقعیت یابی از چه روشی استفاده می کنید؟ از نقشه های مکتوب یا پرس و جو، روش های ذکر شده در دنیای فناوری و تکنولوژی منسوخ شده اند. امروزه در سراسر جهان برای مسیر یابی از  (GPS) یا همان سیستم موقعیت یاب جهانی استفاده می شود، اطلاعات ارائه شده توسط این فناوری بسیار دقیق و قابل اعتماد است. البته سیستم های موقعیت یاب دیگری هم وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارت اند از: سیستم گلوناس دولت روسیه و سیستم گالیله اتحادیه اروپا. برای مسیریابی با استفاده از سیستم موقعیت یاب جهانی نیاز به یک فرستنده و یک گیرنده امواج ماهواره ای است، در این ارتباط ماهواره های موجود در فضا وظیفه ارسال اطلاعات و موقعیت ها را دارند، امروزه اکثر گوشی های جدید مجهز به سیستم گیرنده GPS هستند و تلفن همراه شما می تواند نقش گیرنده اطلاعات ماهواره را برای مسیریابی داشته باشد. در این گزارش قصد تشریح کامل فناوری GPS و نحوه استفاده از آن با نرم افزارهای جانبی را داریم، برای آشنایی کامل با این مباحث ادامه گزارش را مطالعه کنید.

 


برای اندروید؛

کیفیت و میزان صدای تلفن همراه خود را چند برابر کنید + دانلود نرم افزار

اگر از میزان و کیفیت کم صدای تلفن همراهتان راضی نیستید و خواهان ارتقای وضوح و میزان بلندگوی گوشی اندرویدی خود هستید، حتما نرم افزار Speaker Loudness & Amp Control را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. برنامه به صورت شگفت انگیزی عمل می کند، مثل این که یک بلندگوی دیگر هم بر روی تلفن همراه خود نصب کرده اید. شما می توانید از این نرم افزار برای گوش دادن آهنگ، کنفرانس تلفنی از طریق بلندگو، خواندن کتاب های صوتی و ... استفاده کنید. کار با نرم افزار معرفی شده بسیار آسان بوده و شما می توانید فقط با یک کلیک صدا را کاهش یا افزایش دهید.
برنامه نیازمند به روت کردن گوشی است
 



 

 


برای اندرویدی‌ها؛

نرم افزاری حرفه‌ای برای ضبط صدا + دانلود

اگر به دنبال برنامه‌ای برای ضبط صدا به صورت حرفه‌ای هستید دریچه به شما کاربران برنامه Easy Voice Recorder Pro را معرفی می‌کند، Easy Voice Recorder Pro برنامه‌ای است ساده و کم حجم جهت ضبط صدا که می‌توانید از این  برنامه در جلسات، کلاس‌های درسی و... برای ضبط صدا استفاده کنید. این برنامه بر خلاف برنامه‌های مشابه دیگر محدودیت زمانی برای ضبط ندارد و تا نهایت ظرفیت مموری کارت ضبط می کند.



 

 


برای اندرویدی‌ها؛

آخرین نسخه "گوگل کروم" در گوشی شما + دانلود

حتما با مرورگر گوگل کروم آشنایی دارید حالا گوگل نسخه اندرویدی این مرورگر را برای گوشی‎های هوشمند عرضه کرده است. از ویژگی های این مرورگر می توان به جستجوی سریع، لود سریع صفحات، ساده بودن و از همه مهم تر امن بودن اشاره کرد.

 

   
 

 


 
نرم افزار کاربردی؛

با CPU-Z سخت افزار گوشی اندرویدی خود را تست کنید + دانلود

اگر با تست سخت افزاری قطعات رایانه سر و کاردارید حتما نام نرم افزار CPU-Z برای شما آشناست که چندی پیش این نرم افزار در دریچه مجله خبری برای رایانه معرفی شد که البته با استقبال فراوانی هم رو به رو شد. اما امروز قصد معرفی نرم افزار CPU-Z برای گوشی‌ها و تبلت های اندرویدی را داریم. کار این نرم افزار تست و بررسی سخت افزار مورد استفاده در سیستم می باشد که شما می‌توانید از آن به عنوان تست سخت افزار گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.


 

 


 
با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی؛

کیبورد حرفه ای و هوشمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک صفحه کلید حرفه ای برای گوشی اندرویدی خود هستید، نرم افزار ai.type Keyboard Plus می تواند پیشنهاد مناسبی باشد. زیرا برنامه با امکاناتی که ارائه می دهد، انقلابی را در زمینه نرم افزارهای نوشتاری ایجاد کرده است. امکاناتی که نرم افزار را از سایر برنامه های مشابه متمایز می سازد می توان به مواردی چون: تصحیح خودکار غلط های املایی، پشتیبانی از زبان فارسی و 35 زبان زنده دنیا، حدس کلمات بعدی با توجه به کلمه قبلی و ... را نام برد. همچنین علاوه بر ویژگی های ذکر شده باید امکان تایپ به زبان های باستانی و عجیب و غریب را افزود، البته از شکلک ها و تصاویر متحرک نیز می توانید استفاده کنید.

 


 
Picasa برای رایانه؛

نرم افزاری کاربردی برای دسته بندی تصاویر شما + دانلود

اگر کلی عکس روی رایانه خود دارید و آن ها را از روی سی دی و یا از اینترنت جمع آوری کرده اید و نمی دانید که چگونه آن ها را دسته بندی کنید و یا هنگام پیدا کردن آن کلی زمان صرف می کنید تا به عکس مورد نظر برسید... همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید.
جستجو یک عکس در رایانه در بین هزار عکس کار مشکلی برای گرافیست‌ها، طراح‌ها و شاید کاربران خانگی باشد، راه حل شما در این گونه موارد استفاده از نرم افزار پیکاسا می‌باشد چرا که این نرم افزار تمامی عکس‌های ریز و درشت موجود در هارد رایانه را پیدا کرده و در اختیار شما قرار می هد.



 

 


نرم افزاری رایگان برای رایانه؛

مبدل قدرتمند با قابلیت تبدیل فایل ویدویی به ده‌ها فرمت ویدئویی دیگر + دانلود

شاید برای شما هم پیش آمده است که فرمت فایل ویدویی برای دستگاه پخش کننده ناشناخته باشد و شما برای پخش فایل ویدویی کلی نرم افزار تبدیل فرمت را امتحان کرده اید و به نتیجه‌ای مطلوب نرسیده اید. اما دریچه با معرفی نرم افزار XMedia Recode کار را برای شما آسان کرده است چرا که نرم افزار تقریبا از تمامی فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. تنظیمات مختلف این برنامه کار را برای شما خیلی آسان می‌کند.


 

 


 

 
نظاره گر آسمان باشید؛

تلسکوپ مجازی در رایانه شما + دانلود

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope که توسط شرکت مایكروسافت عرضه شده است برای مشاهده سیارات و صورت های فلکی است که این برنامه تحت تكنولوژی Web2 بوده و سیستم شما را به یک تلسکوپ مجازی تبدیل می کند و شما را نظارگر تصاویر زیبا و جالب می کند.


 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409