آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 39؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 39؛1
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
از اینجا می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 




محدود کردن دسترسی‌ها؛

با Salfeld Child Control مراقب فرزندتان در استفاده از رایانه باشید + دانلود

همان طور که کودکان نیاز به مراقبت والدین در دنیا امروزی یا واقعی هستند، نیاز به مراقبت در دنیای مجازی هم هستند، والدین می توانند با دانلود نرم افزاری که دریچه فناوری اطلاعات آن را آماده کرده با ایجاد محدودیت هایی فرزندان خود را کنترل کنند.

والدین می‌تواند با نرم افزار Salfeld Child Control محدودیت‌هایی را برای استفاده فرزندان خود از رایانه تعیین کنند و از نظر زمانی آن را محدود کند، یا اجرای فایل‌های خاص و نرم‌افزارهای را محدود کنند.

 


مشترکین همراه اول کلیک کنند؛

"پیشخوان اول" نرم‌افزاری ایده آل برای همراه اولی‌ها + دانلود

 اپلیکیشن «پیشخوان اول» کلیه خدمات و سرویس‌های همراه اول را در خود جای داده و با دسته بندی آن‌ها، شرایطی را مهیا کرده تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به خدمات متعدد همراه اول، وجود این اپلیکیشن، این امکان را به کاربران می‌دهد تا از پتانسیل‌های کامل اپراتور خود نهایت استفاده را بکنید.

   
 

 


 
jetAudio Music Player Plus

پخش کننده قدرتمند فایل‌های صوتی و تصویری برای اندروید + دانلود

jetAudio پلیر معروفی برای رایانه است که به تازگی نسخه جدید این نرم افزار برای اندروید منتشر شده است. نسخه اندرویدی jetAudio رابط کاربری جذابی دارد و از فرمت هایی همچون .wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx و... پشتیبانی می کند همچنین با این برنامه می توانید با تکان دادن گوشی خود به آهنگ بعدی یا قبلی بروید.

 


برای رایانه؛

واترفاکس مرورگری با سرعت بارگذاری بالا + دانلود

Waterfox مرورگری است بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای داده است.
 

 


برای ios؛

حرکات خورشید را زیر نظر بگیرید + دانلود نرم افزار

مکان قرارگیری خورشید در ساعات مختلف شبانه روز تغییر می کند، حال این نرم افزار Sun Seeker: 3D Augmented Reality Viewer برای رصد مکان دقیق قرارگیری خورشید در ساعت های مختلف شبانه روز ارائه شده است. نرم افزار معرفی شده برای دانشجویان و علاقه مندان به علم نجوم بسیار کاربردی و جذاب است. اطلاعات و محاسبات موجود در درون نرم افزار از لحاظ علمی ثابت شده و قابل اعتماد هستند.
 
 

 


 
برای اندروید؛

مبدل قدرتمند فایل های صوتی و تصویری برای تلفن همراه + دانلود

 دیگر برای تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری نیازی به استفاده از رایانه نیست و شما می توانید این کار را در تلفن همراه اندرویدی خود انجام دهید. The File Converter یک نرم افزار حرفه ای در زمینه مولتی مدیا است، برنامه می تواند فایل های تصویری را به فایل های صوتی تبدیل کند یا حجم و کیفیت ویدئوها و موسیقی را کاهش دهد. برنامه از فرمت های رایج دنیا مانند: mp4 ،mp3 ،ogg ،mpeg و ... پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید به بستر اینترنت دسترسی داشته باشید.

 


 
برای اندروید؛

از اطلاعات موجود در گوشی نسخه پشتیبان تهیه کنید + دانلود نرم افزار

حتما شما هم در گوشی خود کلی اطلاعات مفید و مهم از عکس و فیلم گرفته تا پیامک دارید. آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر این اطلاعات را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد.



 

 


K-Lite Mega Codec Packs

کامل‌ترین نرم افزار برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری + دانلود

مشکل بیشتر کاربران در عدم پخش کلیپ های تصویری به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش است. كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است، یعنی یک روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

 


 

 


برای اندرویدی‌ها؛

گوشی خود را به "سرعت سنج" تبدیل کنید + دانلود

SpeedView Pro یک نرم افزار جالب و کاربردی با ویژگی های مختلف است که با استفاده از GPS داخلی گوشی سرعت حرکت شما را نمایش می دهد.



 

 


برای رایانه؛

نرم افزارهای جاسوسی را از بین ببرید + دانلود نرم افزار

اکثر برنامه های مخرب و جاسوسی از طریق نرم افزارهای غیر معتبر به رایانه منتقل می شود و سبب کاهش سرعت رایانه و از دست رفتن اطلاعات شخصی شما می شوند، نرم افزار Spy Emergency یک برنامه قدرتمند جهت مبارزه با بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی است. برای مراقبت از رایانه خود در برابر نرم افزارهای جاسوسی ابتدا نرم افزار را نصب و سپس آن را اجرا کنید تا برنامه از سیستم و فایل های شما محافظت کند. این برنامه علاوه بر نابودی نرم افزارهای مخرب، یک آنتی نت قدرتمند نیز است و می تواند از ورود فایل های مخرب اینترنتی مانند: کرم ها، ویروس های اینترنتی، برنامه های دزدی هویت و... جلوگیری کند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409