10 نرم افزار Convertor برای رایانه ؛
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
10 نرم افزار Convertor برای رایانه ؛
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
دریچه فناوری اطلاعات اینجا برای شما کاربران ۱۰ نرم افزار برای تبدیل فرمت عکس و فیلم و... آماده دانلود کرده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در این بسته سعی کرده ایم بهترین نرم افزارهای تبدیل فرمت صوتی، تصویری، ویدیوها، اسناد، تصاویر و...  را برای شما کاربران آماده دانلود کنیم.




مبدل قدرتمند با قابلیت تبدیل فایل ویدویی به ده‌ها فرمت ویدئویی دیگر

شاید برای شما هم پیش آمده است که فرمت فایل ویدویی برای دستگاه پخش کننده ناشناخته باشد و شما برای پخش فایل ویدویی کلی نرم افزار تبدیل فرمت را امتحان کرده اید و به نتیجه‌ای مطلوب نرسیده اید. اما دریچه با معرفی نرم افزار XMedia Recode کار را برای شما آسان کرده است چرا که نرم افزار تقریبا از تمامی فایل های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. تنظیمات مختلف این برنامه کار را برای شما خیلی آسان می‌کند.

پلیر داخلی این نرم افزار رایگان امکان پیش نمایش از ویدئوها را برای شما فراهم می‌کند. از قابلیت‌های XMedia Recode می‌توان به تغییر رنگ، نور، اندازه تصاویر، تغییر کیفیت و... اشاره کرد.




تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر

عدم پشتیبانی برخی از دستگاه های پخش کننده از فرمت های خاص سبب می شود، تا شما نتوانید ویدئو های دلخواهتان را تماشا کنید، ولی دیگر نگران این مشکل نباشید. با نصب نرم افزار کاربردی VSO Video Convertor می توانید فرمت فایل های تصویری را رمز برگردانی کنید و به فرمت قابل پشتیبانی دستگاه مورد نظرتان تبدیل کنید و از تماشای فایل های تصویری در دستگاه های پخش و تلفن همراه خود لذت ببرید. برنامه از فرمت های خروجی بسیاری مانند:DVD،AVI ،Playstation ،iPhone ،iPad iPod ،Xbox ،PS3 ،Mpeg4 ،H264 ،Xvid و ... پشتیبانی می کند. از قابلیت های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تغییر در روشنایی ویدئوها، چرخش ویدئو به زوایای مختلف، پارت بندی ویدئوها (تقسیم کردن ویدئوها به چند بخش) و ... اشاره نمود.



نسخه ی 32 بیتی
حجم نرم افزار: 28.1 مگابایت


همه فرمت ها را به PDF تبدیل کنید

Simpo PDF Creator نرم افزاری قدرتمند در زمينه تبدیل فرمت به PDF به شمار مي رود كه قادر است تا فرمت هاي رايج در بخش های مختلف را به فرمت معروف PDF تبديل كند؛ اين ابزار به سه روش كار تبديل را انجام مي دهد. تبديل با استفاده از واسط كاربري نرم افزار كه به سادگي كار تبديل را انجام مي دهد؛ استفاده از پرينتر مجازی كه كاربر مي تواند با دادن دستور پرينت و انتخاب پرينتر مربوط به اين نرم افزار كار تبديل را انجام دهد و سومين راه كه آسان ترين راه است استفاده از راست كليك كردن برروي فايل مورد نظر و تبديل آن با نرم افزار Simpo PDF Creator كه به راحتی انجام مي پذيرد.




مبدلی برای فرمت های ویدئویی

برای تبدیل فرمت های تصویری نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که هریک قابلیت های متفاوتی دارند و مطمئنا فرمت های خاصی را پشتیبانی می کنند. اما کمتر نرم افزار هم پیدا می شود که بتواند از تقریبا تمامی فرمت های رایج پشتیبانی نماید ؛ یکی از نرم افزارهایی که قادر است علاوه بر پشتیبانی از تمامی فرمت ها کار تبدیل را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد Allok Video Converter نام دارد. این نرم افزار قدرتمند که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است بدون هیچ گونه افت کیفیتی فرمت ها را تبدیل می نماید. جالب است این ابزار واسط کاربری فوق العاده ساده ای هم دارد که کمک می کند تا کاربر هرچه سریعتر به اهداف خود در زمینه تبدیل دست یابد.


در هنگام اجرا با پنجره ای روبه رو خواهید شد که برای فعالسازی از فایل Serial استفاده کنید.


نرم افزاری برای تغییر فرمت اسناد الکترونیکی به یک دیگر

نرم افزار Abex Document Converter Pro می تواند مجموعه ای از ابزارهای مفید برای تبدیل فرمت فایل های الکترونیکی را در اختیار شما قرار دهد، شما می توانید فرمت های Word ،Excel ،PowerPoint ،HTML ،Text و تصاویر را با بالاترین کیفیت به یک دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار در تبدیل اسناد به صورت مستقل عمل می کند و نیاز به برنامه جانبی ندارد، همین ویژگی سبب افزایش سرعت رایانه و کاهش زمان تبدیل شدن اسناد الکترونیکی می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از فرمت های رایج تصویری و متنی، قابلیت تبدیل نمودن فایل های رمز دار و امکان انتخاب صفحات مورد نظر در اسناد pdf اشاره کرد.


روش کرک نرم افزار: 
پس از نصب نرم افزار، فایل Patch.exe را اجرا کنید و در محل نصب نرم افزار آن را کپی کنید.

 
ورژن: Abex Document Converter Pro v3.6.0
حجم نرم افزار: 27.9 مگابایت


تمامی فرمت ها را به PDF تبدیل کنید

 با نرم افزار Print2PDF کاربر از هر نرم افزاری که قابلیت پرینت داشته باشد می تواند صفحه چاپی را مستقیما به PDF تبدیل کند. در میان نام های متعدد Print2PDF ابزاری بسیار کامل است که می تواند با قابلیت های کامل و سفارشی سازی برای هر هدفی تمامی خواسته های کاربران را پاسخگو باشد. این نرم افزار قادر است تا با کمترین یا بالاترین کیفیت ممکن و پشتیبانی از تقریبا تمامی استانداردهای فرمت PDF و همچنین بهره گیری از تمامی زبان های دنیا کار تبدیل را از هر نرم افزار انجام دهد. تنها کافیست که کاربر صفحه دلخواه را به پرینت فرستاده و با انتخاب پرینتر مجازی کار تبدیل را به فاصله چشم به هم زدنی انجام دهد. Print2PDF به تنظیمات خاصی نیاز نداشته و به سادگی قابل استفاده خواهد بود، کافیست نصب شده و کرک گردد تا از هرنرم افزاری بتوان کار تبدیل را انجام داد.

 



تبدیل فرمت های تصاویر به یک یکدیگر

با استفاده از نرم افزار CoolUtils Total Image Converter 1.5 می توانید به راحتی فرمت تصاویر را به یکدیگر تبدیل کنید، برنامه با پشتیبانی از فرمت های رایج مانند: png ،jpg ،gif ،bmp و ... توانسته است به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل فرمت تصاویر مطرح شود. برنامه علاوه بر تغییر فرمت تصاویر قادر است عکس ها را به صورت نسبی ویرایش کند؛ از ابزار ویرایشی می توان به امکان تغییر سایز تصاویر، بریدن، افزودن تصویر بر روی عکس ها و ... اشاره کرد.
 



ورژن: CoolUtils Total Image Converter 1.5
حجم نرم افزار: 8.7 مگابایت

تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری

Aimersoft Video Converter Ultimate 5.0.0.2  نام پر آوازه نرم افزاری است که تقریبا همه ی فرمتهای موجود را پشتیبانی می کند.  البته به جز تغییر فرمت ها دلایلی دیگر نیز سبب شده تا این نرم افزار به  محبوب ترین نرم افزار تبدیل فایلهای صوتی و تصویری تبدیل شود.





تبديل انواع فايل هاي صوتي و تصويري به فرمت های دیگر

نرم افزار Total Video Converter HD پر کاربردترین نرم افزار برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری برای رایانه است. شما کاربران دریچه می توانید با این نرم افزار قدرتمند کلیه ی فایل های صوتی و تصویری خود را به فرمت های مختلف صوتی و تصویری تبدیل کنید. در ضمن با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های ضبط شده از گیرنده ی دیجیتال خود را برای مشاهده در فرمت های تصویری دیگر تبدیل کرده و استفاده کنید.


بعد از نصب نرم افزار فایل Serial را باز کنید و کد ها را در داخل نرم افزار در قسمت Registered نرم افزار کپی كنيد.



مبدل فرمت های ویدئویی به فرمت ویدئویی یکدیگر

نرم افزار Freemake Video Converter یک برنامه مولتی مدیا قدرتمند جهت تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر است. شاید شما برای پخش در برخی از دستگاه ها نیاز به فرمت های خاص باشته باشید، که می توانید با استفاده از این نرم افزار ویدئوهای موردنظرتان را به فرمت های دلخواه خود تبدیل کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری ساده و جذاب، پشتیبانی از 200 فرمت رایج دنیا، پشتیبانی از رزولوشن تصویر انواع گوشی‌ها و ... اشاره کرد.



ورژن: Freemake Video Converter 4.1
حجم نرم افزار: 27 مگابایت






 
مطالب مرتبط :


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409