آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 40؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 40؛3
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
برای اندرویدی‌ها؛

مخاطب خاص را در لیست سیاه قرار دهید + دانلود

برنامه WhosCall – Caller ID & Block ابزاری است که شما را از شر مزاحم‌های تلفنی راحت می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید شماره‌های ناشناس که قصد تماس با شما را دارند مسدود کنید یا دفترچه تلفن مخاطبین خود را باز کنید و مخاطب‌های مورد نظر خود را در لیست سیاه قرار دهید.


 


نرم افزار مدارهای الکتریکی برای اندرویدی‌ها ؛

این برنامه در فراگیری "درس فیزیک" به شما کمک می کند + دانلود

برنامه Electro Droid مجموعه‌ای کامل از ابزارهای الکترونیکی شامل ابزار تعیین رنگ مقاومت ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاومت خازن ها، محاسبه عمر باتری ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت های سری/موازی و... می‌باشد که همه این قابلیت‌ها باعث شده که این برنامه به یکی ازمحبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه علم الکترونیک و فیزیک تبدیل شود. Electro Droid با ابزارهایی که دارد می‌تواند در درس فیزیک به دانش آموزان نیز کمک کند.

 


برای ios؛

میزان سواد انگلیسی خود را بسنجید! + دانلود نرم افزار

تافل به عنوان یکی از بهترین آزمون های تعیین سطح فرد در مکالمه و نوشتن زبان انگلیسی است. این برنامه TOEFL Grammar Advanced Practice Full می تواند به بهترین شکل ممکن قواعد و گرامرهای زبان را به شما بیاموزد، برای افرایش سطح زبان انگلیسی خود بهتر است نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید. ساختار نرم افزار بر پایه تمرکز ایجاد شده و در هر آزمون 10 سوال تستی مطرح می شود که در پایان آزمون برنامه یک سطح نسبت به پاسخ های صحیح ارائه می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: یادگیری با روش های علمی، وجود امتحان صوتی، حجم کم نرم افزار در عین گستردگی و ... اشاره کرد.

 

 


برگزیده جشنواره بین المللی قرآن؛

قرآن صوتی حبل المتین برای اندروید+ دانلود نرم افزار

Hablolmatin را می توان به عنوان بهترین قرآن صوتی دانست، این نرم افزار حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است. برنامه معرفی شده به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد توانسته است در جشنواره بین المللی قرآن عنوان بهترین نرم افزار قرآنی را به خود اختصاص دهد. توجه داشته باشید که برای استفاده از صوت نرم افزار باید آن ها دانلود کنید و در نسخه رایگان قادر به استفاده از تمامی صوت ها نخواهید بود. قابلیت های فعال نسخه آزمایشی عبارت اند از: 10 ترتیل از قاریان برجسته، یک ترجمه فارسی، استخاره.

 

 


گوشی خود را به استودیو عکس تبدیل کنید

یکی از محبوب ترین نرم افزارهای اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر + دانلود

Aviary یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر است. با این برنامه قادرید نه تنها اندازه، وضوح، روشنایی، کنتراست و اشباع رنگی تصاویر را تغییر دهید بلکه ده‌ها افکت زیبا روی آن‌ها اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام خلق کنید.


 


ClassPlus برای اندروید؛

"دستیار تحصیلی هوشمند" برای مدرسه و دانشگاه + دانلود نرم افزار

اگر دانش آموز یا دانشجو هستید، بدون شک این نرم افزار ClassPlus می تواند به شما کمک کند بهترین برنامه ریزی و مدیریت را برای زندگی تحصیلی خود داشته باشید. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید برای انجام امور درسی مانند: زمان انجام تکالیف، امتحان، زمان مطالعه هر درس و ... برنامه ریزی مناسبی را تهیه کنید. شما می توانید زمان امتحانات خود را وارد نرم افزار کنید، تا در زمان معین یاد آوری کند.

 

 


برای اندروید؛

بهترین نرم افزار "مدیریت دانلود" برای گوشی های اندرویدی + دانلود

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند جهت افزایش سرعت دریافت فایل ها در گوشی اندرویدی خود هستید، دریچه نرم افزار حرفه ای Advanced Download Manager Pro را پیشنهاد می کند. برنامه برای افزایش سرعت دانلود، فایل مورد نظر را به 9 قسمت تقسیم می کند تا بدون هیچ گونه مشکل و افت سرعت، فایل ها با نهایت سرعت دانلود شوند و حتی می توان گفت برنامه از دانلود منیجر رایانه قدرتمندتر است.

 


بر روی فایل ها و متون رمز عبور قرار دهید + دانلود نرم افزار

 بهترین روش برای محافظت از فایل ها در برابر دسترسی افراد غیر مجاز قرار دادن رمز عبور بر روی آن ها است. با استفاده از این نرم افزار Advanced Encryption Package Pro می توانید بر روی فایل ها و متون موجود در رایانه خود رمز عبور قرار دهید و سبب افزایش امنیت آن ها شوید. نرم افزار قادر است، رمزهای گوناگونی را برای محافظت از فایل ها ایجاد کند، یعنی می توانید برای هر فایل یک پسورد اختصاصی قرار دهید.

 


برای اندرویدی‌ها؛

نرم افزار Runtastic در تناسب اندام به شما کمک می کند + دانلود

مادر ورزش‌ها دو است؛ این جمله را بارها شنیده‌ایم. اگر شما هم به تناسب اندام و ورزش دو علاقه دارید و یا حتی برای تفریح می‌دوید، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی می‌کنید این اپلیکیشن یکی از بهترین موارد رایگان برای آنالیز ورزش و فعالیت‌های شما خواهد بود.


 


 

Picasa برای رایانه؛

نرم افزاری کاربردی برای دسته بندی تصاویر شما + دانلود

اگر کلی عکس روی رایانه خود دارید و آن ها را از روی سی دی و یا از اینترنت جمع آوری کرده اید و نمی دانید که چگونه آن ها را دسته بندی کنید و یا هنگام پیدا کردن آن کلی زمان صرف می کنید تا به عکس مورد نظر برسید... همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید.
جستجو یک عکس در رایانه در بین هزار عکس کار مشکلی برای گرافیست‌ها، طراح‌ها و شاید کاربران خانگی باشد، راه حل شما در این گونه موارد استفاده از نرم افزار پیکاسا می‌باشد چرا که این نرم افزار تمامی عکس‌های ریز و درشت موجود در هارد رایانه را پیدا کرده و در اختیار شما قرار می هد.



 

 

 



گردآوری از: سالار واعظی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409