آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 40؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 40؛2
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
برای اندروید؛

با سرعت رعد و برق وبگردی کنید + دانلود نرم افزار

 برای گوشی های اندرویدی تا به حال مرورگر های متعددی ارائه شده است، که فقط برخی از آن ها از لحاظ عملکرد و سرعت توانسته اند خواسته های کاربران را برآورده کنند. شاید مهم ترین اصل در انتخاب یک مرورگر سرعت بارگذاری صفحات وب باشد، بله سرعت بالا می تواند بهترین گزینه برای انتخاب یک مرورگر باشد. اما این مرورگر Lightning Browser علاوه بر داشتن سرعت بالا در بارگذاری صفحات، از تمامی زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند. به همین علت می توان مرورگر "رعد و برق" را یک گزینه مناسب و کامل برای وبگردی دانست.

 


برای اندروید

تماس های خود را مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Call Timer Pro v2 به شما کمک خواهد کرد تا با یک مدیریت کامل بر روی تماس های ورودی و خروجی در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. این برنامه شما را قادر می سازد که بر روی تماس ها محدودیت زمانی تعیین کنید و در زمان معین برنامه به صورت خودکار تماس را قطع می کند، البته می توانید محدودیت را برای تماس های دریافتی یا خروجی تعیین کنید. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: بهینه سازی شده برای اکثر گوشی های اندرویدی، امکان شخصی سازی هشدار قطع تماس، ردیابی زمان واقعی و ... اشاره کرد. مطمئن باشید که با استفاده از این نرم افزار و برنامه ریزی دقیق می توانید تا حد زیادی در هزینه ها و وقت خود صرفه جویی کنید!

 


 
برای اندروید؛

پیامک‌هایتان را با ظاهری جدید مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Sliding Messaging Pro جالب‌ترین برنامه برای مدیریت آسان پیامک ها در گوشی همراه اندرویدی شماست که با آن می توانید بدون هیچ مشکلی به پیامک‌های خود دسترسی داشته باشید و با ظاهری جدید و با سرعت بالا آن‌ها را مدیریت کنید و یا با یک کلیک از منوی کشویی می توانید پیام جدیدی ایجاد کنید از قابلیت‌های مهم این نرم افزار می توان به پشتیبانی از سرویس MMS اشاره کرد.

 


 
برای رایانه؛

پلیری قدرتمند برای پخش ویدئوهای HD و Blu-ray + دانلود نرم افزار

PotPlayer به عنوان یک پخش کننده تازه کار در بخش مولتی مدیا و پلیرها مطرح است، در حالی که این پلیر تازه کار است ولی به دلیل فناوری و امکانات خاصش در مدت کوتاهی توانسته است کاربران فراوانی را برای خود جذب کند. برنامه توسط یک شرکت کره ای طراحی شده و هدف از طراحی آن پخش ویدئوهای با کیفیت در حد blu-ray و hd بوده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تنظیم نور و صدا، وجود کلیدهای میانبر، قابلیت تعیین سرعت پخش، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و ... اشاره کرد. نرم افزار برای کاربران ایرانی بسیار مناسب است، زیرا می تواند ویدئوهای ضبط شده به وسیله ی گیرنده های دیجیتال را با بالاترین کیفیت پخش کند. در ضمن قادر خواهید بود محیط نرم افزار را با استفاده از هزاران تم متنوع سفارشی سازی کنید.

 


برای اندرویدی‌ها؛

با دستخط خود در گوشی یادداشت برداری کنید + دانلود

نرم افزار Handrite Notes Notepad Pro یک ابزار یادداشت برداری کاربردی است به سبکی متفاوت است که توسط آن شما می توانید یادداشت های خود را با دست خط خودتان بنویسید همچنین می توانید نوشته هایتان را به فایل PDF تبدیل کنید.


   

 


 

مدیریت گوشی و تبلت سامسونگ در رایانه + دانلود نرم افزار

در حال حاضر گوشی ها و تبلت های سامسونگ از پر فروش ترین برندها در بازار تلفن همراه ایران هستند. برای مدیریت کاربردی گوشی سامسونگ به وسیله ی رایانه نیاز به یک برنامه برای هماهنگ سازی است، برنامه Samsung Kies 3.2 توسط شرکت سامسونگ ارائه شده و شما می توانید به صورت کامل تلفن همراه خود را مدیریت کنید. این مدیریت شامل: همگام سازی اطلاعات و برنامه های جدید، اجرای برنامه های سامسونگ به صورت تمام صفحه، پشتیبان گیری از مخاطبین، تبادل اطلاعات میان رایانه و تلفن همراه، امکان بروز رسانی گوشی و ... می شود.

 


برای اندروید؛

یک نرم افزار مناسب برای علاقه مندان به نجوم + دانلود

اگر دانشجوی رشته ی ستاره شناسی یا از علاقه مندان به علم نجوم هستید، نرم افزار Stellarium Mobile Sky Map گوشی اندرویدی شما را به یک تلسکوپ قدرتمند تبدیل می کند. برنامه می تواند ستاره ها و شکل های آن را با بهترین کیفیت و ویژگی نشان دهد. فقط کافی است، گوشی اندرویدی خود را به سمت آسمان بگیرید تا به شما بگوید کدام ستاره با چه ویژگی در آسمان وجود دارد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تصاویر سه بعدی از زمین و ستارگان، چشم انداز واقع گرایانه، دارا بودن حالت شب برای نمایش بهتر ستارگان و ... اشاره کرد. نرم افزار معرفی شده را نصب کنید تا با شکل و ویژگی های 60 هزار ستاره آشنا شوید.

 


 
آشنایی با زندگی نامه آیت الله بهجت؛

نرم افزار "بهجت العارفین" برای اندروید + دانلود

 نرم افزار بهجت العارفین پیرامون زندگی آیت الله بهجت (رحمته الله علیه) و رهنمودهای آن عالم بزرگ تهیه شده است و در آن شرحی مختصر از زندگی نامه ایشان گنجانده شده و دارای دسته بندی های مختلف است که برخی از آن عبارت اند از: کتاب به سوی محبوب، متن کامل استفتائات معظم له، زندگی نامه و اطلاعاتی مختصری در مورد دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی ایشان. کتاب به سوی محبوب مطالبی مانند: دستور العملها، پرسش و پاسخ های عرفانی، بیانات و رهنمودهای حضرت آیت الله بهجت گنجانده شده است.

 

 


برای ویندوزهای 8 و 8.1؛

نرم افزاری برای شفاف سازی پنجره‌های ویندوز + دانلود

Aero Glass ابزاری برای فعال کردن شفافیت پنجره ها در ویندوز 8 و 8.1 است. کاربرانی که از ویندوز 7 به ویندوز 8 به روز رسانی کرده اند از عدم شفافیت پنجره ها یا همان ویژگی Aero Glass برخوردار هستند و همواره سعی داشتند تا با ترفندهایی شفافیت پنجره ها را در آن بازیابی کنند. با گذشت زمان، ابزارهایی برای این منظور ایجاد شده اند، که Aero Glass بهترین آنها می باشد. این نرم افزار نزدیک ترین شیوه برای دستیابی شما به اثر یا جلوه Aero Glass با شفافیت مات است که پنجره های ویندوز را برای شما به حالت شیشه ای در خواهد آورد.

 

 


فعالیت‌های خود را زمانبندی کنید

یک "نرم افزار ایرانی" برای "مدیریت زمان" در رایانه + دانلود

استفاده مفيد از زمان و برنامه ريزي براي آن همواره براي كساني كه ارزش واقعي زمان را مي‌دانند مورد توجه خاصي قرار داشته است. بديهي است برنامه ريزي و استفاده از زمان‌هاي مرده و بلا استفاده مانند زمان‌هايي كه پشت سيستم خود نيستيد، همچنين زمان خواب و حتي زمان‌هايي كه در مسافرت هستيد و دسترسي به سيستم خود نداريد مي‌تواند مقدار زيادي از آن زمان‌هاي مرده را زنده كند. از اين رو نرم افزار بيدار به منظور انجام عمليات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازي مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمايشگر، اجراي برنامه و ريبوت کردن مودم ADSL در زمان يا دوره زماني خاص طراحي شده است.



  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409