آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 40؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 40؛1
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
از اینجا می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



آیا هکر‌ها از اینترنت شما دزدی می‌‌کنند؟

چه کسانی از Wi Fi شما استفاده می‌کنند؟ + دانلود نرم افزار

اگر از مودم وای فای دارید و از اینترنت بی سیم استفاده می کنید، همیشه به این موضوع فکر می کردید که آیا هکر‌ها از اینترنت شما دزدی می‌‌کنند یا نه؟ دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار Whos On My WiF خیال شما را راحت می کند.
Whos On My WiFi نرم افزاری کاربردی در جهت نمایش آمار و وضعیت انواع مودم های وایرلس و وای-فای می باشد. باتوجه به امکان هک شدن این مودم ها و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی دیگران از اینترنت و مودم کاربر، استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی پیشنهاد می شود.


 


برای رایانه؛

Adobe Reader نرم افزاری برای مشاهده و مطالعه اسناد PDF + دانلود

همانطور که می دانید امروزه بیشتر کتاب های الکترونیک، جزوه ها و پایان نامه ها با فرمت رایج PDF هستند تا تغییراتی بر روی آنها اعمال نشود. یکی از بهترین نرم افزارها برای مشاهده و چاپ آنها نرم افزار Adobe Reader است. دریچه فناوری اطلاعات جدیدترین نسخه این نرم افزار رایگان را از كمپانی معروف Adobe آماده دانلود کرده است.


 


نسخه 32 برای رایانه؛

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد + دانلود

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل کروم از قابلیتی بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito)، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.


 

 


برای رایانه؛

از محیط ویندوز تصویر برداری کنید + دانلود نرم افزار

 روش های مختلفی برای تهیه تصویر از محیط ویندوز وجود دارند، اما سریع ترین و ساده ترین روش تصویر برداری از محیط ویندوز استفاده از نرم افزار HyperSnap است. شما می توانید برای تهیه آموزش های ویندوز یا در جایی که امکان کپی کردن متن وجود ندارد، از نرم افزار معرفی شده استفاده کنید. برنامه ابزارهای مختلفی را برای تهیه عکس، ویرایش، حاشیه گذاری و ... در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر بتواند بهترین تصاویر ممکن را خلق کند.

 


 
برای اندروید؛

فایل های موجود در تلفن همراهتان را مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

فایل منیجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است، که نرم افزار ES File Explorer File Manager یکی از بهترین برنامه های مدیریت فایل ها و برنامه ها در تلفن همراه است. اصلی ترین ویژگی برنامه که سبب محبوبیت آن شده است، سرعت بالا در انجام امور درخواستی است. اما علاوه بر سرعت بالا در اجرا امور، برنامه از فایل های فشرده مانند: zip و rar به صورت کامل پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های موجود در تلفن همراهتان را با استفاده از شبکه wifi بین سایر تلفن های همراه یا رایانه به اشتراک بگذارید.

 


 
برای ios؛

مصرف باتری گوشی هوشمند خود را زیر نظر بگیرید + دانلود نرم افزار

آیا باتری گوشی آیفون شما شارژ را برای مدت کوتاهی نگه می دارد؟ Battery Power Pro یک نرم افزار مفید برای مدیریت مصرف باتری تلفن های همراه دارای سیستم عامل ios است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید وضعیت و عملکرد تلفن همراه هوشمند خود را زیر نظر بگیرید. برنامه میزان مصرف باتری نرم افزارها و بخش های مختلف تلفن همراه را با اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار می دهد و می توانید در صورت لزوم برنامه های پر مصرف را غیر فعال کنید تا عمر باتری تلفن همراهتان افزایش یابد.

 

 


برای اندروید؛

بر روی چوب حکاکی کنید! + دانلود نرم افزار

اگر از علاقه مندان به هنر حکاکی بر روی اشیاء و به ویژه چوب هستید، حتما نرم افزار جالب Pyrography را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید استعدادهای نقاشی و هنری خود را شکوفا کنید. برنامه یک صفحه به سبک چوب در اختیار شما قرار می دهد و می توانید ایده های نقاشی خود را در آن به نمایش بگذارید. در ضمن قادر خواهید بود، نقاشی ها و تصاویر تهیه شده را با استفاده از ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید یا آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 


مجموعه ابزارهای پلتفرم جاوا برای ویندوز + دانلود

مجموعه نرم افزارهای جاوا در ایران به دلیل تحریم از سایت اصلی قابل دریافت نمی‌باشد اما دریچه تعدادی از پرکاربرد ترین ابزارهای زبان برنامه نویسی جاوا را به طور مستقیم برای دانلود شما کاربران آماده کرده است.

 


برای ios؛

فایل های word و pdf را در تلفن همراه خود مشاهده کنید + دانلود نرم افزار

 اکثر فایل های نوشتاری در قالب فرمت های word و pdf ارائه می شوند و برای اجرای فرمت های ذکر شده نیاز به نصب برنامه های جانبی است، ولی شما می توانید با نصب یک نرم افزار هم فرمت های word و هم فرمت  pdf را اجرا کنید. همچنین می توانید علاوه بر مطالعه اسناد متنی، آن ها را ویرایش و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

 


 


برای رایانه؛

فایل های ویدئویی را به صورت حرفه ای ویرایش کنید + دانلود نرم افزار

این نرم افزار idoo Video Editor Pro یک برنامه حرفه ای جهت تدوین فایل های ویدئویی در رایانه است، شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظرتان را سفارشی سازی کنید. یعنی قسمت های مختلف آن را برش دهید و جداسازی کنید یا این که تعدادی از ویدئوها را با هم ادغام کنید. برنامه ابزارهای گوناگونی برای ویرایش ویدئوها در اختیار شما قرار می دهد، که برخی از آن ها عبارت اند از: امکان افزودن زیر نویس، افزودن افکت، واتر مارک، بریدن، چرخاندن، پارت بندی و ... . برنامه می تواند ویدئوهای ویرایش شده را بدون افت کیفیت با فرمت دلخواه شما ذخیره کند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409