آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛4
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛4
تاریخ : جمعه 6 دی 1392
نویسنده : RmZiRn
برای اندروید؛

سرعت دانلود تلفن همراه خود را چند برابر کنید! + دانلود نرم افزار

  Loader Droid download manager نرم افزاری قدرتمند برای گوشی های اندرویدی است و برنامه می تواند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود سرعت دانلود فایل های مد نظر شما را چندین برابر کند. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید فیلم، موسیقی، نرم افزار و ... را به راحتی و با نهایت سرعت دریافت کنید. برنامه دارای رابط کاربری زیبا و طرح های رنگی مختلفی است، علاوه بر این ها نرم افزار دارای یک نوار ابزار پیشرفته برای اطلاع از میزان بارگیری فایل در حال دانلود ، زمان تقریبی برای پایان دانلود و ... است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

بسته نرم افزاری ویژه ی "اربعین حسینی" + دانلود

به مناسب فرا رسیدن "اربعین حسینی" برای شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات تعدادی نرم افزار مرتبط با این روز را آماده کرده ایم.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندورید؛

میزان سلامتی خود را بسنجید! + دانلود نرم افزار

 نرم افزار "سنجش سلامت" یک برنامه فارسی است که مبتنی بر الگوریتم های خاص میزان سلامتی روحی و جسمی شما را اندازه گیری می کند. برنامه قادر است کارهایی چون: محاسبه گر گروه خونی، اطلاعات گروه خونی، محاسبه گر شاخص توده بدن، محاسبه گر شاخص چربی بدن، محاسبه گر قد و وزن ایده آل، پیش بینی طول قد، محاسبه گر احتمال ریسک ابتلا به دیابت نوع 2، محاسبه گر وزن بارداری و محاسبه گر وضعیت افسردگی را انجام دهد. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدی خود برای همیشه یک پزشک به همراه خود داشته باشید. این نرم افزار می تواند یک گزینه ای مناسب برای پیشگیری از بیماری ها باشد.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

با این نرم افزار فاکتورهای خود را دیجیتالی کنید + دانلود

اگر از نوشتن دستی فاکتورها یا بایگانی کردن آن‌ها خسته شده‌اید می توانید از نرم افزار ایرانی Mohsen Software Faktor استفاده کنید. ابن نرم افزار طراحی فاکتورهای دلخواه را برای شما میسر می کند. ساخت انواع فاكتور، چاپ و نگهداری آن در رایانه تنها بخشی از امکانات این نرم افزار ایرانی است.

امروزه استفاده از فاکتور خرید و فاکتور فروش تقریبا در تمامی مشاغل رواج پیدا کرده است و فروشندگان برای حسابرسی ساده تر و خریداران هم برای تفکیک محصولاتی که خرید کرده‌اند از فاکتور استفاده می کنند و فاکتورهای چاپی امروزه جای فاکتورهای دست نویس را گرفته اند تا دسترسی سریع به آن ها میسر شود تا در وقت اتلاف نشود.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندرویدی‌ها؛

گوشی و یا تبلت خود را به "تابلو روان" تبدیل کنید + دانلود

حتما جلوی مغازه‌ها و مراکز خرید تابلوهای LED را دیده اید که متن های متحرک در آن ها حرکت می کنند که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند، اصطلاحاً به این تابلوها تابلو روان گفته می شود. دریچه فناوری اطلاعات با نرم افزار Mini LED Scroller Premium این تابلوها را به گوشی و تبلت اندرویدی شما می آورد و شما هم می توانید هر نوشته‌ای را با رنگ و افکت متفاوت به حرکت درآورید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

قرآن کریم به همراه تفسیر + دانلود نرم افزار

قرآن کریم مهم ترین و با ارزشمندترین کتاب تمامی مسلمین در سراسر جهان است، شاید شما روزانه ساعتی از وقت خود را صرف مطالعه و قرائت این کتاب با ارزش می کنید، با دانلود نرم افزار (مبین) می توانید این کتاب را برای همیشه در تلفن همراه هوشمند خود به همراه داشته باشید. نرم افزار قرآن کریم (مبین) از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای مذهبی برای گوشی های اندرویدی است. این نرم افزار قرآنی به همراه ترجمه فارسی و تفسیر روایی البرهان ارائه گردیده است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409