آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛2
تاریخ : جمعه 6 دی 1392
نویسنده : RmZiRn
برای اندورید؛

ضبط حرفه ای صدا و مکالمات در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط صدا و مکالمات خود هستید، نرم افزار Easy Voice Recorder Pro می تواند خواسته های شما را برآورده کند. با استفاده از این برنامه می توانید مکالمات، یادداشت ها، جزوه ها یا هر چیز دیگر را با بهترین کیفیت ممکن ضبط کنید. همچنین می توانید حجم فایل ها ضبط شده را به صورت چشمگیری کاهش دهید، برای این کار باید صداها و مکالمات را با فرمت pcm ،aac ،amr ذخیره کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

به مبارزه "بد افزارها" بروید! + دانلود نرم افزار

بد افزارها از عواملی هستند، که موجب کاهش سرعت یا نفوذ افراد غیر مجاز به رایانه می شوند. برنامه کم حجم RegAuditor می تواند به آسانی تمامی قسمت های رایانه شما را اسکن و بدافزارها را کشف کند و لیستی از بدافزارها در اختیار شما قرار دهد و می توانید به صورت کامل آن ها را از بین ببرید. برنامه با اسکن تمامی اطلاعات موجود در ریجستری صورتی از وضعیت هر فایل و ویژگی های آن ارائه می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ios؛

میزان ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Heart Rate تلفن همراه هوشمند شما را به یک دستگاه سنجش میزان ضربان قلب تبدیل می کند. فقط کافی است شما انگشت خود را جلوی دوربین گوشی تان قرار دهید تا برنامه شروع به کار کند. می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده در هر لحظه و هر مکان از میزان ضربان قلب و نحوه عملکرد آن مطلع شوید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Amazing Flashlight؛

گوشی اندرویدی خود را به چراغ قوه تبدیل کنید + دانلود

  نرم افزار Amazing Flashlight یک برنامه فوق العاده حرفه ای است با کلی ابزار که گوشی شما را به چراغ قوه پیشرفته تبدیل می کند. اضافه شدن رنگ‌های جدید، اضافه شدن چراغ ماشین پلیس های اروپا و برخی دیگر از ویژگی های قابل توجه این نسخه می باشد. این برنامه محیط گرافیکی متفاوتی دارد که در مکان های تاریک خیلی کاربردی می‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به دیدن اشیاء در تاریکی با استفاده از قابلیت Night Vision اشاره کرد.

   

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

رمزهای عبور خود را مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

ممکن است شما دارای حساب های بانکی متعدد یا حساب های کاربری مختلف در سایت ها باشید. شاید این فراوانی حساب کاربری سبب شود شما رمزهای عبور خود را فراموش کنید، ولی می توانید با سپردن رمزهای عبور خود به نرم افزار معرفی شده خیال خود را از امنیت و حفظ اطلاعات آن راحت کنید. در ضمن نگران امنیت رمزهای عبور خود نباشید، زیرا می توانید بر روی نرم افزار پسورد قرار دهید تا در صورت ورود به آن فقط خودتان قادر به استفاده از برنامه باشید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


افزایش سرعت رایانه با بهینه سازی + دانلود نرم افزار

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت مدتی از نصب ویندوز، سرعت رایانه به صورت چشمگیری کاهش یابد؟ این مشکل دلایل مختلفی دارد؛ از جمله دلایل آن می توان به: نصب نرم افزارها و بازی های مختلف، به وجود آمدن ریشه های مختلف در مسیرهای ریجستری ویندوز اشاره کرد. برنامه Auslogics BoostSpeed می تواند ram و cpu رایانه شما را بهینه سازی و ریشه های اضافی در مسیرهای ریجستری را پاک سازی کند، به عملکرد نرم افزار شک نکنید، زیرا برنامه دارای تایید طلایی شرکت مایکروسافت است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409