آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛1
تاریخ : جمعه 6 دی 1392
نویسنده : RmZiRn
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



نظاره گر آسمان باشید؛

تلسکوپ مجازی در رایانه شما + دانلود

نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope که توسط شرکت مایكروسافت عرضه شده است برای مشاهده سیارات و صورت های فلکی است که این برنامه تحت تكنولوژی Web2 بوده و سیستم شما را به یک تلسکوپ مجازی تبدیل می کند و شما را نظارگر تصاویر زیبا و جالب می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

دسترسی به اطلاعات شما مسدود می شود؛

ایجاد لایه امنیــتی در مرورگر رایانه + دانلود نرم افزار

Sandboxie نرم افزاری است قدرتمند که از مرورگر وب شما حفاظت می کند. اگر دوست دارید از نفوذ بدافزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم خود جلوگیری نماییم و یا اگر دوست دارید فعالیت های مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد دریچه توصیه می کند از نرم افزار Sandboxie استفاده کنید. پس از نصب می توانید هر برنامه ای را که می خواهید اجرا کنید را قبل از اجرا وارد محیط قرنطینه کنید تا دسترسی به دیگر اطلاعات شما مسدود شود با این برنامه بدون نیاز به ویروس یاب نیز می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذر بپردازید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

وایبر برای رایانه هم عرضه شد + دانلود

Viber را می بایست یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای پیام رسان دانست، برنامه ای که نسخه ویندوز ۸ آن نیز عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت. به جز ارسال و دریافت پیام های متنی، کاربر می تواند تماس های صوتی با کیفیت HD با دیگر کاربران برقرار سازد. مکالمه های گروهی، کاشی زنده و انتقال تماسهای بین وایبر ویندوز ۸ و وایبر موجود برروی دستگاههای موبایل از جمله ویژگی های این اپلیکشن است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

مبدل قدرتمند فایل های صوتی و تصویری + دانلود

  نرم افزار های مبدل فرمت های صوتی و تصویری یکی از برنامه های ضروری برای اکثر رایانه ها است. زیرا گاهی اوقات برخی از دستگاه های پخش از تمامی فرمت های صوتی و تصویری پشتیانی نمی کنند و برای مشاهده و استفاده از فایل مورد نظر در آن دستگاه پخش باید فرمت فایل را به پیش نیاز دستگاه تغییر داد، این موقع است که شما به نرم افزارهای تبدیل کننده ی فرمت ها نیاز پیدا می کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

حذف آسان برنامه های نصب شده با Advanced Uninstaller + دانلود

نرم افزار Advanced Uninstaller PRO یک برنامه قدرتمند جهت پاکسازی برنامه های نصب شده بر روی رایانه است و می توانید به آسانی و با سرعت آن ها را حذف کنید. با استفاده از ابزارهای نرم افزار می توانید به راحتی برنامه را حذف کنید، حتی آن هایی که از قسمت Add/Removes Program حذف نمی شوند. در ضمن برنامه قادر است، اطلاعات برنامه های حذف شده را به صورت کامل از ریجستری رایانه حذف کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

پهنای باند اینترنتی که استفاده می کنید چقدر است؟ + دانلود

BWMeter نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری، نمایش و کنترل کردن میزان Download/Upload و به عبارتی مقدار پهنای باند مصرفی، که تمام پهنای باند و ترافیک ورودی و خروجی از کامپیوتر و داخل شبکه را اندازه گیری می کند. بر خلاف دیگر برنامه ها این برنامه تمام بسته های دیتا (ازکجا آمده اند، به کجا می روند، کدام پورت ها و پروتکل ها استفاده می شوند) را آنالیز می کند و همچنین این برنامه دارای قابلیت تشخیص بین ترافیک شبکه ای محلی و ترافیک بین اینترنت می باشد و مزیت این امر در این است که در هنگام گزارش شما به طور کاملا دقیقی از آمار پهنای باند خود به صورت تفکیک شده مطلع خواهید شد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409