اینفوگرافیکهای جالب از دنیای تلفن همراه
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
اینفوگرافیکهای جالب از دنیای تلفن همراه
تاریخ : دو شنبه 2 دی 1392
نویسنده : RmZiRn


این روز ها استفاده از اینترنت و وسایل دیجیتالی به اوج خود رسیده است.از دانش آموزان و دانجشویان گرفته تا اساتید داشگاه ها؛همه و همه برای انجام مطالعات و پژوهشات خود از گجت ها و وسایل الکترونیکی مختلفی استفاده می کنند.نکته ای که این جا قابل ذکر است،افزایش منابع و مراجع است که به افراد این امکان را داده است تا بتوانند مواد لازم برای تحقیقات و پژوهشات را به راحتی به دست آورند.
یکی از وسایل دیجیتال امروزِی،موبایل است.موبایل،در عین حال که بسیار مفید و کاربردی است،اما می تواند موارد بدی را هم به دنبال داشته باشد.اگر فرهنگ استفاده از چنین وسایلی در یک جامعه جا نیفتاده باشد،به مرور زمان این گونه وسایل به یک "ضرر" تبدیل می شوند و افراد روز به روز نسبت به این گونه وسایل کم حوصله تر می شوند.
مطمئنا تا حالا با افرادی که فرهنگ درستی از موبایل و گفتگو های تلنفی نداشته اند مواجه شده اید و از رفتار های آن ها " از استفاده از موبایل در مواقع نا مناسب گرفته تا بلند کردن صدا در حین مکالمه " رنجیده شده اید.
بهبود کیفیت استفاده از موبایل،مستلزم فرهنگ سازی است.اگر می خواهید از آمار استفاده از تلفن همراه آگاه شوید،به اینفوگرافیک زیر توجه فرمایید :
اکنون، در دنیایی زندگی می کنیم که بیش ازنیمی از گوشی هایش، لمسی و گرمایشی اند. پس بهترست تا حداقل بدانیم که بر روی چه کار می کنیم و چه فعل و انفعالاتی اتفاق می افتند.
برای همین هم امروز یک اینفوگرافیک با طراحی زیبا را در اختیارتان می گذاریم. امیدواریم لذت ببرید.
مطالعه هر کدام می تواند نظر شما را نسبت به خرید گوشی بعدی خود تغییر دهد.
 
سیستم عامل بسیاری از گوشیهای موبایل کنونی آندروید است. آندروید مارکت آماری از کاربران و برنامه های مورد علاقه شان را ارائه کرده که در اینفوگرافیک زیر می بینیم:
 
همانطور که می دانید سامسونگ یکی از پر فروشترین برندهای تلفن همراه است. اینفوگرافیک زیر عملکرد فروش سامسونگ را در سال 2013 به تصویر کشیده است:


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409