آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛3
تاریخ : جمعه 29 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
برای سیستم عامل ios؛

ارسال نامه های واقعی با "آقای پستچی" + دانلود نرم افزار

 آیا تا کنون به این فکر کرده اید که با تلفن همراه هوشمند خود نامه هایی به سبک و سیاق دو دهه قبل بنویسید؟ شرکت اپل به تازگی یک برنامه ارائه کرده است که امکان ارسال نامه های واقعی را به کاربران خود می دهد و ما هم در این گزارش قصد معرفی این نرم افزار فوق العاده جذاب را داریم. آقای پستی در مدت کوتاه عرضه خود توانسته است محبوبیت فراوانی را کسب کند، شما می توانید از آن برای نوشتن نامه های کودکانه، فصلی، تبریک  و ... استفاده کنید.

 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Barcode Scanner Plus؛

نرم‌افزار بارکد خوان برای گوشی‌های اندرویدی + دانلود

با نرم افزار Barcode Scanner Plus شما می توانید با دوربین گوشی و یا تبلت اندرویدی خود شروع به خواندن بارکد از روی محصولات و بدست آوردن اطلاعات دقیق از آن باشید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

ابزاری مناسب برای دانلود فایل ها از اینترنت + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می باشد این نرم افزار در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Advanced SystemCare؛

برنامه‌ای سودمند برای رایانه شما + دانلود

نرم افزار Advanced SystemCare یک ابزار سودمند و کاربردی با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می دهد باعث افزایش سرعت و کارایی سیستم شما می شود این نرم افزار فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

با "بمب خنده" برای همیشه شاد باشید + دانلود نرم افزار

این برنامه Jokbazaar یک نرم افزار فارسی برای شادی سازی شما است. در این برنامه بیش از 19 هزار مطلب در 20 طبقه بندی مختلف گنجانده شده است و شما می توانید با استفاده از مطالب آن لحظات شاد برای خود خلق کنید. این برنامه شامل مطالب خنده دار از قبیل: سوتی ها، فانتزی ها، جوک، سرکاری، طنز و ... می شود. برنامه دارای یک قابلیت جالب و منحصر به فرد است، شما می توانید پس از مطالعه هر مطالب یک سطح برای آن تعیین کنید، یعنی با استفاده از شکل ها به او یک امتیاز دهید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات هارد دیسک + دانلود نرم افزار

یکی از راه های مراقبت از فایل ها در برابر پاک شدن و آسیب دیدن از ویروس ها تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در هارد دیسک است. هر چند که ویندوز دارای یک ابزار پیش فرض برای تهیه نسخه پشتیبان است ولی کارایی این ابزار پایین است و برای کسب نتایج مناسب، بهتر است از برنامه های جانبی و نصبی استفاده کنید. دریچه در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی جهت تهیه نسخه پشتیبان به نام Drive SnapShot را دارد.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409