تبریز به صورت آماده باش کامل درآمد
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
تبریز به صورت آماده باش کامل درآمد
تاریخ : پنج شنبه 21 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار تبریز در دستوری ویژه خواستار آماده باش و بسیج تمام اکیپ‌ها و یگان‌های امدادی و خدماتی معاونت خدمات شهری شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه در وضعیت جوی اضطراری تبریز شد.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، به دنبال تداوم و تشدید بارش برف طی روزهای گذشته به ویژه بارش برف از شامگاه دیروز تاکنون، صادق نجفی شهردار تبریز در دستوری به معاونت خدمات شهری شهرداری خواستار خدمات رسانی سریع و همه جانبه به شهر و شهروندان و تلاش فراگیر برای برف‌روبی و رفع مشکلات شهری ناشی از این بارش سنگین شد.

شهردار تبریز همچنین معاونت خدمات شهری شهرداری را مأمور بررسی سریع شرایط فعلی شهر و نیز هماهنگی‌ها و آمادگی‌های لازم برای مقابله با هرگونه مشکل و بحران احتمالی ناشی از تشدید بارندگی‌ها کرد.

نجفی در عین حال افزود: شهرداری تبریز و تمام معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه خود را خادم صدیق مردم می‌دانند و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی را تا جلب رضایتمندی حداکثری مردم تداوم خواهند داد.

جدال خادمان مردم با برف ؛ بازگشت شرایط عادی به شهر
اگرچه تداوم بارش‌های زمستانی چند روز اخیر تبریز باعث بروز برخی مشکلات در سطح شهر برای شهروندان به ویژه در ساعات ابتدایی روز شد با این حال حضور و اقدام به موقع اکیپ های امدادی و خدماتی شهرداری تبریز برای برف‌روبی، رفع گره‌های ترافیکی و نمک پاشی گسترده در معابر و خیابان‌ها علاوه بر کاهش مشکلات شهری، زمینه ساز بازگشت شرایط عادی به شهر و آرامش خیال شهروندان شد.

قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز نیز گفت: در مناطق 10 گانه و سازمان‌های موتوری و مدیریت پسماند، همچون روزهای گذشته، اکیپ‌ها و گروه‌های خدماتی، اجرایی، عملیاتی و امدادی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی از ساعت 4 بامداد و با به کارگیری 10 دستگاه گریدر، 10 دستگاه برف روب‌، 48 کمپرسی نمک پاش، 20 دستگاه ایسوزو، 80 دستگاه نیسان و 10 لودر، اقدام به برف‌روبی، نمک پاشی و رفع گره‌های ترافیکی از شهر کردند.

وی افزود: در این عملیات همه جانبه که همچنان و با قدرت ادامه دارد بالغ بر یک هزار نفر از پرسنل و کارگران خدماتی و امدادی فعالانه به ارایه خدمات مشغولند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در عین حال با تأکید بر تداوم خدمات رسانی اکیپ‌های این معاونت افزود: معاونت خدمات شهری برای مقابله با هرگونه بحران و مشکل در آمادگی کامل قرار دارد.


تداوم برف روبی، آمادگی کامل برای مقابله با تمام بحران‌ها
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از تداوم خدمات رسانی به شهروندان و عملیات برف‌روبی از مسیرها و معابر شهری تا اتمام روند بارش در شهر تبریز خبر داد.

قربانیان تبریزی افزود: با حضور به موقع بالغ بر 200  اکیپ و گروه امداد و عملیات معاونت خدمات شهری شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه و در کنار آن سازمان های موتوری، پسماند و دیگر مجموعه‌ها، کار خدمات رسانی و برف روبی از مسیرهای شهری از بامداد دیروز آغاز شده و روند خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

قربانیان تبریزی در عین حال گفت: به دستور شهردار تبریز ، اکیپ‌های خدماتی و موتوری شهرداری همچنان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند تا در صورت تداوم یا تشدید بارندگی و احتمال هرگونه بحران دیگر وارد عمل شده و به ارائه خدمات بپردازند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409