لینک های گردشگری...
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
لینک های گردشگری...
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید خارج از کشور خودتان زندگی جدیدی را آغاز کنید؟ طبق یک نظرسنجی از افرادی که ترک وطن کرده اند و در نقاط مختلف دنیا زندگی می کنند، بهترین مکان برای شروع یک زندگی جدید تایلند است.
جاناتان بل، فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری که در پرو زندگی کرده، 10 مکان زیبای آن را انتخاب کرده و در مورد آن توضیحاتی داده است.
در ایران قلعه های بسیاری وجود دارد که هر کدام بازمانده از دوران خاصی هستند و در شهرها و روستاهای سراسر کشور پراکنده شده‌اند. هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند. برای آشنایی بیشتر از قلعه های دیدنی کشور خودمان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
بی دلیل نیست که نام آن را تصویر متحرک گذاشته اند: ادری هپبورن در فیلم Roman Holiday آنقدر خوش درخشید که باعث شد هزاران نفر تصمیم به سفر بگیرند. کیمیای بین جادوی سینما و زیبایی های دنیا واقعی را در این 50 فیلم می بینید.
شهر خودمختار بوئنوس آیرس، پایتخت و بزرگترین شهر آرژانتین و بعد از سائو پائولو، بزرگترین کلان شهر آمریکای جنوبی است. این شهر در ساحل جنوبی شرقی قاره آمریکای جنوبی واقع شده است.
در این مطلب، 10 جزیره برتر آتلانتیک و کارائیب را برایتان معرفی کرده ایم. این رتبه بندی بر اساس انتخاب و رای گردشگران سراسر جهان صورت گرفته است.
برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در 5 قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.
شاید برخی تصور کنند دوره های طلایی پروازهای هوایی به دهه های 1950 یا 1960 میلادی بر می گردد. اما این درست نیست. باید بدانید سفرهای هوایی 6 دوره طلایی داشته است. در ادامه به اختصار آنها را برای شما معرفی کرده ایم.
بورا بورا در فرانسه مکان های دیدنی بسیار زیبایی دارد و یکی از خیره کننده ترین مناطق گردشگری دنیا به شمار می رود. این منطقه جزیره های کوچک با ویلا، کلبه و آلاچیق های بسیار جالب دارد که بیشتر آنها روی آب ساخته شده اند.
عقاب در آسمان اوج می گیرد و شاید همین بالا بودن به او حس قدرت عجیبی می بخشد. برای اینکه عقاب بودن را تجربه کنید و از نگاه او زمین را ببینید، با ما همراه باشید.
خوانندگان وبسایت سی ان تراولر (Condé Nast Traveler) برترین شهرهای آسیا را انتخاب کرده اند که به شرح زیر می باشد.
در ایران قلعه های بسیاری وجود دارد که هر کدام بازمانده از دوران خاصی هستند و در شهرها و روستاهای سراسر کشور پراکنده شده‌اند. هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند. برای آشنایی بیشتر از قلعه های دیدنی کشور خودمان، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
بسیاری از افراد به ویژه جوانان، هر چه قدر هم بخواهند بار کمی برای سفر بردارند، وسایل الکترونیک خود از هر نوعی که باشد را با خود همراه می کنند: لپ‌تاپ، آی‌پاد، دوربین عکاسی، موبایل، تبلت و ... .
ستاره و لاله اسكندري دوخواهر هنرمند عرصه سينما و تلويزيون متولد تربت حيدريه هستند. در اين شماره سراغ ستاره اسكندري رفتيم تا از او درباره زادگاهش بپرسيم و او راهنماي ما برای سفری به اين شهر باشد.
این قصر در تپه سرخ در مرکز لهاسا قرار گرفته است. پوتالا بلندترین قصر تاریخی دنیا است و معادل 3,767.19 متر ارتفاع دارد. این قصر در الهام از تپه ای در هند جنوبی که به زبان سانسکریت «بودای بخشنده» نام دارد، نامگذاری شده است.
در این مطلب، 5 جزیره برتر آسیا را برایتان معرفی کرده ایم. این رتبه بندی بر اساس انتخاب و رای گردشگران سراسر جهان صورت گرفته است. اعداد زیر رتبه هایی هستند گردشگران سراسر دنیا پس از بازدید از این مناطق به آنها داده اند.
در ایران قلعه های بسیاری وجود دارد که هر کدام بازمانده از دوران خاصی هستند و در شهرها و روستاهای سراسر کشور پراکنده شده‌اند. هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارند. برای آشنایی بیشتر از قلعه های دیدنی کشور خودمان، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
ی دلیل نیست که نام آن را تصویر متحرک گذاشته اند: ادری هپبورن در فیلم Roman Holiday آنقدر خوش درخشید که باعث شد هزاران نفر تصمیم به سفر بگیرند. کیمیای بین جادوی سینما و زیبایی های دنیا واقعی را در این 50 فیلم می بینید.
هتل اینتر کنتیننتال ژنو. اینجا چه خاصیتی دارد که مذاکرات هسته ای ایران و غرب و البته خیلی از ملاقات های سیاسی مهم را در آن برگزار می کنند؟
برازیلیا، پایتخت کشور برزیل و مقر دولتی آن است. این شهر در سال 1960 به عنوان یک پایتخت جدید برای این کشور بنا نها شد. طرح و توسعه آن در سال 1956 توسط لوسیو کوستا و اسکار نیمیر انجام شد تا پایتخت کشور از ریو دو ژانیرو به برازیلیا منتقل شود.
در دنیا شهرهای رنگی بسیار زیبایی وجود دارد که دیدن آنها روح انسان را شاد می کند. رنگ های کاملا شاد در کنار هم باعث طراوت و زیبایی خاصی می شوند. شاید این محله ها یا شهرها، شیک و باکلاس به نظر نرسند اما شاد هستند و انسان را شاد می کنند.
استانبول از جمله شهرهای بسیار زیبای دنیا است و سالانه گردشگران بی‍‌شماری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. این شهر اروپایی- آسیایی از جمله مهم ترین مقاصد گردشگری ما ایرانی ها نیز به شمار می رود.
برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در 5 قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.
وقتی 5 دقیقه پیگیر اخبار آمریکا باشید متوجه می شوید آمریکا کشور عجیبی است و مردمان عجیب تری نیز دارد. آنها عطش بسیاری برای مسایل عجیب دارند و شاید همین باعث به وجود آمدن موزه های عجیب در این کشور پهناور شده است.
شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، برای سومین سال متوالی، در رده پنجم جهانی میزبانی کنفرانس های بین المللی قرار گرفت. فرودگاه آن شلوغ ترین فرودگاه آسیا است و ظرفیت هتل های آن تقریباً همیشه ظرفیت پر است.
در بیشتر کشورهای دنیا ایستگاه های مترو وجود دارند. برخی از آنها کاملا معمولی هستند و برخی دیگر همچون یک اثر هنری طراحی و دکور شده اند. ایستگاه هایی که در پایین ملاحظه می کنید از سراسر دنیا انتخاب شده اند. البته لازم به یادآوری است.
جاستین بیبر که بالاخره دست از تور کنسرت خود کشید، برای تابستان به پناهگاه گرمسیری رمانتیک باهاما رفت.
از ونیز و کوه های آلپ تا ماداگاسکار و تاج محل
صنعت گردشگری در اینجا سالانه 12 درصد افزایش دارد. هتل ها، رستوران ها و وسایل نقلیه در خدمت تخریب طبیعت و مناظر بکر و دست نخورده ای هستند که در کمتر نقطه ای از جهان دیده می شود. کارگران حیوانات جزایر مختلف را قاچاق می کنند و بدین ترتیب حیات وحش آنجا به خاطر ناقص شدن زنجیره غذایی به خطر می افتد.
بی دلیل نیست که نام آن را تصویر متحرک گذاشته اند: ادری هپبورن در فیلم Roman Holiday آنقدر خوش درخشید که باعث شد هزاران نفر تصمیم به سفر بگیرند. کیمیای بین جادوی سینما و زیبایی های دنیا واقعی را در این 50 فیلم می بینید.
به گزارش Lonely Planet، برزیل، قطب جنوب و اسکاتلند در صدر لیست برترین نقاط دیدنی در سال 2014 قرار دارند. مشخص است که امسال برزیل بخاطر میزبانی جام جهانی برترین مقصد گردشگران است. سفر صدم ارنست شکلتون به قطب جنوب نیز دلیلی بر محبوبیت این نقطه است.
در این مطلب عکس هایی از بازارهای مختلف همچون بازار وسایل دست دوم پاریس یا بازار سنتی مراکش و بازارهای بین المللی را مشاهده خواهید کرد که بسیار رنگی، زنده، پرانرژی و زیبا هستند.
شهرها هم روح دارند. وقتی مقبره‌ها‌، خیابان‌ها، ‌کلیساها‌ یا کافه‌های یک شهر یادآور یک شخصیت برجسته، یک نویسنده و آثار ادبی‌اش می‌شود و قدم زدن در کوچه پس کوچه‌های آن، حس دوباره‌خوانی یک رمان را زنده می‌کند؛ یعنی نبض روح یک شهر در دستان توست ...
سالانه 17 میلیون گردشگر به هندوستان سفر می کنند و از این کشور با جمعیت 1.2 میلیارد نفر جمعیت دیدن می کنند. در زیر به مواردی اشاره می کنیم که هندوستان را از کشورهای دیگر دنیا متمایز می کند.
برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در 5 قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.
در زیر به سبک زندگی برترین شهرهای دنیا اشاره می کنیم و مشخص می کنیم که کدام شهرها برترین سبک زندگی را دارند.
گردشگران نباید این "سرزمین عجایب آبی" را از دست بدهند. مسئولین برای محافظت از دنیا زیرآب این منطقه تلاش زیادی کرده اند و گوناگونی آبزیان و امکان مشاهده ماهی های بزرگ در این منطقه یک مزیت بزرگ است.
پامنار منطقه گردشگری نمونه ای است در آن سوی سد دز در استان خوزستان. اینجا یک زمان محل زندگی خوانین ثروتمندی بود که شاهزاده خوانده می شدند.
چیانگ مای یکی از شهرها و جاذبه های گردشگری اصلی تایلند است. این شهر با پیشینه تاریخی غنی به عنوان مرکز فرهنگی، گردشگری و اقتصادی منطقه شناخته می شود. به همین دلیل میان گردشگران دنیا ارزش فراوانی دارد. چیانگ مای در محدوده رودخانه پینگ واقع شده است.
مایورکا یکی از جزایر باله آریک اسپانیا است که با دریای گرم مدیترانه محاصره شده و در کل سال دمای مطبوعی دارد. این جزیره به خاطر کلوب هایش مشهور است، ولی چیزهای زیادی برای تماشا دارد، از گردشگاه های خانوادگی گرفته تا کوهستان های بسیار زیبا.
سال گذشته حدود هزار هتل جدید در سطح جهان باز شد. ما تعدادی از آنها را از 57 کشور جهان گلچین کرده ایم تا بهترین آنها را شناسایی کنیم. فهرست ما را پیگیری کنید.
وبسایت Condé Nast Traveler برندگان بیست و ششمین جوایز سالانه منتخب خوانندگان را اعلام نمود. نتایج امسال دسته بندی های جدیدی نیز دارد که شامل هتل های جدید و مقاصد گردشگری جدید نیز می شود.
برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در 5 قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.
اصفهان شهری قدیمی ‌با مساجد زیباست.این شهر دارای دو مسجد تاریخی است که در فهرست آثار جهانی به ثبت رسیده، یکی مسجد امام و دیگری مسجد جامع عتیق.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409