آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛4
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛4
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
برای اندروید؛

در تلفن همراه خود سودوکو بازی کنید + دانلود

بازی سودوکو بازی جذاب و هیجان انگیزی است که بر پایه تنظیم عددها از یک تا نه می باشد. سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی به معنی (ارقام باید تنها باشند) است و همچنین تحقیقات نشان داده که این بازی در دراز مدت می تواند باعث افزایش حضور ذهن و بالا رفتن قدرت محاسباتی شود. بازی Sudoku 2 Pro دارای 5 مرحله از ساده تا سخت است که هر کدام از این مراحل دارای جداول مختلفی از بازی می باشد.

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


علاقه مندان به شیمی کلیک کنند

با انواع ساختارهای مولکولی و پیوندهای شیمیایی آشنا شوید + دانلود نرم‌افزار

اگر دانشجو یا دانش آموز رشته ی شیمی هستید، دریچه توصیه می کند نرم افزار Mobile Molecular DataSheet را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. همان طور که می دانید یکی از بخش های اساسی در علم شیمی ساختار مولکول ها و مواد شیمیایی است، شما با استفاده از این برنامه می توانید با انواع ساختار های مولکولی و پیوندهای شیمیایی آشنا شوید. در ضمن شما می توانید نتایج به دست آمده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

با بیش از 120 میلیون دانلود از اپ استور؛

نرم افزار Office Suite برای IOS + دانلود

نرم افزار Office Suite Professional قویترین برنامه موجود برای اجرای فایل های متنی، محاسباتی و اداری است. کمتر کسی در جهان هست که با آن آشنا نباشد. در این گزارش قصد معرفی نسخه ی ios برنامه آفیس را داریم. شما با استفاده از این نرم افزار قادر هستید، که فایل های آفیس را اجرا کنید، آن ها را ویرایش کرده و یا در صورت لزوم فایل های جدیدی را ایجاد کنید. در ضمن شما می توانید اقدام به فرمول نویسی در صفحه گسترده ی اکسل کنید، برنامه از تمامی فرمول های موجود پشتیبانی می کند.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

ACDSee Pro؛

جعبه ابزاری کامل برای عکاسان + دانلود

بدون شک ACDSee Pro یک نرم افزار قدرتمند و البته فوق العاده برای مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های مختلف تصاویر می باشد که تقریبا از تمامی فرمت های تصویری به طور کامل پشتیبانی می کند رابط کاربری این نرم افزار به حدی جذاب است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز بر روی سیستم خود این نرم افزار را حتما نصب می کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندرویدی‌ها؛

118 در گوشی شما + دانلود نرم افزار

118 نرم افزاری ایرانی است که در صورت نیاز شماره تلفن اداره، انتشارات، بيمارستان، تصويربرداری، داروخانه، دانشكده، دندانسازی، فرودگاه، فروشگاه، استودیو و... به راحتی از طریق این نرم افزار می توانید به دست آورید. همچنین این نرم افزار قابلیت جستجوی مشترکین حقیقی را نیز دارد که با جستجو می توانید مشترک را در دفترچه تلفن گوشی خود ثبت کنید و یا از طریق همین نرم افزار با او تماس بگیرید.

 

         

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نرم افزار ایرانی "خلافی"

از مبلغ و علت "جریمه" خود با خبر شوید+ دانلود

اگر صاحب خودرو هستید و بر هر دلایلی جریمه شدید حتما می دانید که در قبض جریمه قسمتی وجود دارد که نوع تخلف را ذکر کرده است اما نه بصورت تشریحی بلکه بصورت کدی 4 رقمی که بین 2000 و 2172 می باشد. دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار ایرانی "خلافی" همراه شماست تا با وارد کردن کد 4 رقمی از نوع و مبلغ جریمه با خبر شوید.

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409