آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛2
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
به سوی سیبل ها تیراندازی کنید؛

یک بازی اکشن ایرانی را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید + دانلود

این بازی ایرانی Targetor می تواند دقت و قدرت نشانه گیری شما را مورد سنجش قرار دهد. شما وظیفه دارید به سوی مرکز سیبل ها تیراندازی کنید، هرچه تیر شما به مرکز سیبل نزدیک تر باشد، امتیازات بیشتری را کسب می کنید و می توانید راهی مراحل بعد بشوید. البته با پیشرفت در بازی سرعت حرکت سیبل ها افزایش می یابد.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

آنلاین فوتبال بازی کنید؛

در "جام قهرمانان" بازی کنید + لینک سایت

بازی جام قهرمانان از سری بازی های مدیریت آنلاین فوتبال می باشد. در این بازی کاربران تیم مورد نظر خود را می سازند و با دیگر تیم ها به صورت آنلاین رقابت می کنند. از امکانات این بازی ساخت استادیوم، رستوران، کلوپ هوادارن، آزمایشگاه و ... می باشد که سطح تیم را مشخص می کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و نحوه شروع بازی اینجا کلیک کنید


 

بازی آنلاین؛

بازی آنلاین و رایگان جنگ خان ها نسخه 5.5 + لینک سایت

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است، شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و نحوه شروع بازی اینجا کلیک کنید


با نهایت سرعت بدوید؛

بازی Rayman این بار برای سیمبین + دانلود

اگر با بازی سونیک سگا آشنا هستید، این بازی هم یک گیم جذاب در این سبک است. بازی Rayman advance به عنوان یکی از بازی های منتخب اندرویدی در سال 2013 مطرح است.شما در این بازی به عنوان یک فرد کارتونی به نام ریمن ظاهر می شوید و وظیفه دارید که به مکان های خطرناک بروید و با پریدن از پرتگاه ها مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. البته توجه داشته باشید که گرافیک بازی نسبت به نسخه اندروید آن بسیار ضعیف تر و ساده تر است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

TRAFFIC RACER؛

در بزرگراه‌ها به مسابقات بپردازید + دانلود

بازی TRAFFIC RACER یکی از بهترین بازی ها در سبک هیجانی و رانندگی است که از گرافیک 3D برخوردار است و توانسته امتیاز 4.7 را از 5 در گوگل پلی از آن خود کند. داستان بازی به این صورت است که شما در بزارگراه ها به مسابقه با رقیبانتان خواهید پرداخت، بزرگراه ها ترافیک روانی دارند پس باید با شتاب از میان ماشین ها حرکت کنید و نفر اول مسابقه شوید تا امتیاز بالایی را کسب کنید با کسب امتیاز بالا شما قادر خواهید بود تا ماشین جدیدی را برای خود بخرید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



 

گردآوری از: سالار واعظی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409