آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 33؛1
تاریخ : جمعه 15 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



بازی خاطره انگیز و زیبا برای کودکان دیروز؛

بازی گرافیکی "پرش سونیک" برای اندروید + دانلود

Sonic Jump بازی فوق العاده زیبایی است که کودکان دهه 60 آن را در بازی سونیک کمپانی Sega بر روی کنسول خانگی بازی کرده اند که حالا نسخه اندرویدی این بازی با تفاوت های جزئی برای این کاربران عرضه شده است.

 

   

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای سیمبین؛

به مصاف دراکولاها بروید! + دانلود بازی

  آیا شما قادر به شکست دراکولاهای خون آشام برای زنده ماندن هستید؟ اگر توانایی این کار را دارید، قدرت خود را به آن ها ثابت کنید. بازی به این گونه است که گرگ ها و موجودات خون آشام به کره ی زمین حمله کرده اند و جان بسیاری از انسان ها را به خطر انداخته اند. شما وظیفه دارید، به مقابله با آن ها بپردازید و تمامی موجودات ترسناک را از بین ببرید. با پیشرفت در بازی و جمع آوری امتیازات مناسب می توانید اسلحه های جدید و قدرتمند خریداری کنید و به مصاف دشمنان بروید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

یکی از محبوب ترین بازی های جهان؛

بازی گیاهان در مقابل زامبی ها برای پلتفرم جاوا + دانلود

بازی Plants vs zombies یکی از محبوب ترین بازی ها در جهان است که در ابتدا برای سیستم عامل اندروید ارائه شده بود، ولی با توجه به استقبال مناسب کاربران نسخه های جاوا و IOS نیز ارائه شده است. با توجه به درخواست های مکرر کاربران دریچه در این گزارش قصد معرفی این بازی را برای پلتفرم جاوا داریم. این بازی نبرد گیاهان و زامبی ها است. بازی به این گونه است که شما برای محافظت از منزل خود باید از گیاهان استفاده کنید، اصل برنامه ریزی برای مکان دقیق گیاهان است، اگر گیاهان را به صورت درست در محل شان قرار دهید، می توانید سلامتی منزل خود را در برابر زامبی ها تضمین کنید.


 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای جاوا؛

با نهایت سرعت موتور سواری کنید + دانلود

اگر از علاقه مندان به موتور سواری هستید، بازی Drag race: Bike می تواند شما را به خواسته هایتان برساند. در این بازی شما با بهترین و لوکس ترین موتورهای جهان اقدام به رقابت با حریفانتان می کنید، مسابقات در بهترین پیست های جهان برگزار می شود، البته شما باید مراقب خطرهای هر پیست باشید. گرافیک عالی، شبیه سازی زیبا و وجود مراحل و پیست های متعدد از ویژگی های بازی هستند.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای سیمبین؛

بازی StuntCar Challenge شما را به چالش می کشد! + دانلود

 بازی StuntCar Challenge نفس را در سینه شما حبس می کند، زیرا باید مانند یک فرد دیوانه حرکات مرگبار و خطرناک انجام دهید. داستان بازی به این شکل است که شما در یک بیابان قرار گرفته اید و برای کسب درآمد مجبور به پرش از پرتگاه ها و موانع هستید، با کوچک ترین اشتباه در هنگام پرش شما آسیب های جبران ناپذیری را خواهید دید. در پرش های خود علاوه بر ویژگی های ماشین باید وضعیت باد را نیز در نظر بگیرید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی و بهبوده یافته، شتاب سنج حساس، وجود مراحل متعدد و ... اشاره کرد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

توانایی خود را در کنترل گله نشان دهید + دانلود بازی

 آیا تا به حال چوپانی را تجربه کرده اید؟ بازی Clouds & Sheep Premium شما را به یک چوپان با تجربه تبدیل می کند. در این بازی شما دارای یک گله گوسفند هستید، وظیفه دارید از گوسفندهای خود مراقبت کنید تا گم نشوند! و آن ها را به چرا ببرید. در هنگام چرا مواظب باشید که گوسفندانتان به تیرهای برق، قارچ های سمی و گودال های ماسه نزدیک نشوند. برای رشد بهتر و شادابی گله برای آن ها جشن بگیرید و علوفه تازه به آن ها بدهید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409