نرم افزار های موجود در سلامت نیوز
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
نرم افزار های موجود در سلامت نیوز
تاریخ : پنج شنبه 14 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn


 



سلامت نیوز را از طریق موبایل به صورت رایگان بخوانید
در راستای تسهیل دسترسی کاربران سایت به اخبار سلامت نیوز، نرم افزار سبک و ساده ای برای خواندن اخبار این سایت بر روی گوشی و تبلت هایی با سیستم عامل اندروید تهیه شده است که دارای قابلیت های زیر می باشد:
1) امکان خواندن متن کامل اخبار در این اپلیکیشن
2) به روز رسانی خودکار و دریافت اخبار جدید هر دو ساعت یکبار
3) امکان بوکمارک ( برجسته سازی ) کردن اخبار موردنظر در برنامه
4) امکان جستجو در اخبار
5) امکان ایمیل کردن هر یک از اخبار از داخل برنامه
6) امکان اشتراک گذاری هر یک از اخبار در شبکه های اجتماعی
گفتنی است در این نسخه کلیه اخبار سلامت نیوز و صدف نیوز و پادکست های رادیو سلامت نیوز گنجانده شده است.
 در ضمن می توانید این برنامه را از اینجا دانلود کنید ، لازم به ذکر است برای نصب این نرم افزار کافی است  آن را دانلود کرده و فایل مورد نظر را بر روی تبلت و یا موبایل خود اجرا کنید.





سلامت نیوز برای رفع نگرانی های کاربرانی که بارها سوالات خود را در زمینه اندازه نرمال آلت تناسلی مطرح کرده اند در مشاوره ای با پزشکان متخصصی که در این زمینه فعالیت دارند، اقدام به ایجاد نرم افزای برای اطلاع رسانی در زمینه اندازه های نرمال، کوچکی واقعی و اندازه بزرگ تر از حد طبیعی آلت تناسلی مردان کرده است.
امیدواریم که از این طریق از گرفتار شدن افراد بخصوص جوانان در دام سودجویان جلوگیری به عمل آید. لازم به ذکر است تشخیص اینکه آلت تناسلی شما دارای اندازه غیر طبیعی است یا نه، و درمان آن با پزشک متخصص است و تست فوق تنها برای اطلاع رسانی است.

برای شروع تست  اینجا  را کلیک کنید.





پس از مراجعات فراوانی که به سلامت نیوز برای یافتن نام و آدرس و مشخصات کامل پزشکان شد سلامت نیوزبرآن شد تا طی فراخوانی از پزشکانی که در
فضای مجازی حضور دارند دعوت کند در سامانه ثبت پزشکان ثبت نام کنند.
پس از ثبت نام پزشکان صحت اطلاعات مورد نظر بررسی خواهد شد و در این سامانه در اختیار دیگر کاربران قرار خواهد گرفت.
برای شروع اینجا را کلیک کنید.




بپرسین یک پروژه شخصی بود که برای کمک به مشکلات سلامتی دوستان و اطرافیان ایجاد شد. این پروژه با نام «دکتر فوری» در چهارمین جشنواره وب ایران در سال 1391 شرکت داده شد و استقبال از آن بسیار چشم گیر بود.
پس از استقبال از پروژه شخصی مذکور تصمیم به گسترش آن گرفتیم تا «بپرسین» متولد شد.
هم اکنون این پروژه به عنوان یک استارت آپ با همکاری شرکت آریاگستر (صاحب امتیاز پایگاه خبری سلامت نیوز ) که سابقه ای طولانی در مدیریت و راهبری سایت های اینترنتی ایران دارد، اداره می شود.
برای شروع پرسش و پاسخ اینجا را کلیلک کنید.





این نرم افزار جانبی یکی دیگر از ابزارهایی است که به شما امکان این را میدهد که از نرمال بود اندازه آلت تناسلی خود اطمینان حاصل کنید
کافیست این نرم افزار را دانلود کرده و با پاسخ دادن به چند پرسش ساده از نرمال بودن اندازه آلت تناسلی خود اطمینان حاصل کنید.
امیدواریم که از این طریق از گرفتار شدن افراد بخصوص جوانان در دام سودجویان جلوگیری به عمل آید. لازم به ذکر است تشخیص اینکه آلت تناسلی شما دارای اندازه غیر طبیعی است یا نه، و درمان آن با پزشک متخصص است و تست فوق تنها برای اطلاع رسانی است.
گفتنی است برای دریافت این نرم افزار می توانید با مراجعه به سایت کافه بازار این برنامه را از آدرس مستقیم در کافه بازار  دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.
این نرم افزار را میتوانید از  اینجا  هم دانلود کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409