عجیب ترین درمان ها
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
عجیب ترین درمان ها
تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰
گاهی در گوشه و کنار دنیا خبرهایی پزشکی به گوش می‌رسد که افراد با شنیدن آن‌ها حیرت زده می‌شود، اما این شیوه‌های درمانی گاهی بسیار موثر‌تر از درمان‌های معمولی اثرپذیری بیشتری دارند.
عجیب ترین درمان هایی که شما را به زندگی امیدوار می کند+عکس

عرش نیوز:
شیوه‌های درمانی عجیب و غریب می‌توانند تحولی در پزشکی محسوب شوند و افرادی که از درمان‌های عادی ناامیدند با انجام آنها کمی به زندگی امیدوار شوند.

خوابیدن در تابوت درمانی
در بین افرادی که از مشکلات روحی رنج می‌برند آنها را با حس مرگ روبرو می‌کنند تا با استرس و فشار شدید کنار بیایند این خدمات روان درمانی ویژه‌ای است که به بیماران این فرصت را می‌دهد تا با خوابیدن در تابوت حس مرگ واقعی را تجربه کند و امید به زندگیشان بازگردد.

 


کرم درمانی
کرم درمانی یکی دیگر از روش‌هایی است که به دنبال آن گردش خون در بدن بیماران تصفیه می‌شود، کرم‌ها زخم‌های دست را ضد عفونی می‌کنند و این جدید‌ترین شیوه ظهور درمانی است و پس از آن کرم‌ها کشته می‌شوند و روند درمان در شخص بهبود می‌یابد.

 

 
مشت درمانی
در این شیوه درمانی با مشت و سیلی زدن به صورت چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند و پوست را سفت می‌کند و منافذ پوست را بدون جراحی می‌بندند.

 


ریل آهن درمانی
این شیوه درمانی یکی از عجیب غریب‌ترین درمان‌ها در اندونزی به شمار می‌آید که در این شیوه درمانی برق عبوری از قطار‌ها بر روی ریل‌ها را به بدن بیماران جریان پیدا می‌کند و پالس‌های جریان برق بیماری‌ را در بدن شخص برطرف می‌کند.
 


زنبور عسل درمانی
عدهٔ بسیاری از مردم هنگامی که زنبور به آنها نزدیک می‌شود، فرار می‌کند اما با بزاق و نیش متعدد زنبور عسل امروزه درد را التیام می‌دهند و جای زخم‌ها و ورم مفاصل را بهبود می‌بخشد.

 

 
پردرمانی
این شیوه درمانی یک شکنجه برای کسانی محسوب می‌شود که پوست حساسی دارند و این درمان برای سکته مغزی کاربرد بسیار دارد و همزمان توسط دو نفر انجام می‌شود.


 
شمع درمانی
 این فرایند درمانی که نوش حرارتی نامیده می‌شود صدا را نرمال می‌کند و با قرار دادن یک سری شمع در نزدیکی گوش تمام امواج منفی و انرژی‌های منفی را از انسان دور می‌کند و این شیوه درمانی باید در شرایط بهداشتی انجام شود.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409