آخر هفته با دریچه – بسته شماره 32؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 32؛3
تاریخ : جمعه 8 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
برای پلتفرم جاوا؛

سرعت، قدرت و هیجان را با Drag racing تجربه کنید + دانلود

این بازی می تواند Drag racing یک شبیه سازی کامل از برگزاری مسابقات واقعی در خیابان را برای شما ایجاد کند. در این بازی 59 اتومبیل مسابقه ای از شرکت های بزرگ اتومبیل سازی از جمله فراری، نیسان، بنز، بوگاتی، مزدا و ...  وجود دارد. شما باید سوار اتومبیل خود شوید و در مسابقات خیابانی اقدام به رانندگی با نهایت سرعت کنید. با قهرمانی در هر مرحله به امتیازات شما افزوده می شود و شما می توانید اتومبیل و راننده ی مورد علاقه تان را خریداری کنید، پس با نهایت قدرت پدال گاز را بفشارید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای IOS؛

در تلفن همراه خود سودوکو بازی کنید + دانلود

بازی سودوکو بازی جذاب و هیجان انگیزی است که بر پایه تنظیم عددها از یک تا نه می باشد. سودوکو مخفف یک عبارت ژاپنی به معنی (ارقام باید تنها باشند) است و همچنین تحقیقات نشان داده که این بازی در دراز مدت می تواند باعث افزایش حضور ذهن و بالا رفتن قدرت محاسباتی شود. بازی Sudoku 2 Pro دارای 5 مرحله از ساده تا سخت است که هر کدام از این مراحل دارای جداول مختلفی از بازی می باشد.


   

 

 


نسخه جدید Cut the Rope HD برای اندروید؛

طناب ها را پشت سر هم ببرید! + دانلود بازی

Cut the Rope یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و ios است. وظیفه شما در بازی این است که هیولای موجود در آن را سیر کنید، باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات های موجود در طناب ها به سمت دهان هیولا هدایت شوند. در ضمن اگر بتوانید آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هیولا هدایت کنید، امتیازات بیشتری را کسب می کنید. البته با پیشرفت در بازی کار شما سخت خواهد شد، زیرا یک عنکبوت بد جنس مزاحم رساندن آبنبات به هیولا خواهد شد.

 

 


برای گوشی های اندرویدی

سنگ های هم رنگ را از بین ببرید + دانلود بازی

Marble Legend Pro  یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است. در این بازی شما وظیفه دارید به سوی سنگ های مرمر یک رنگ تیراندازی کنید و با رساندن حداقل سه سنگ هم رنگ، در کنار هم آن ها را از بین ببرید. دقت داشته باشید که با گذر از هر مرحله سرعت حرکت سنگ های مرمر بیشتر می شود و شما باید برای پیروزی سرعت عمل بالایی داشته باشید.

 

 


دانلود بهترین بازی‌های اندروید در سال 2013 + دیتا

 با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 2013 میلادی برترین بازی های انواع سیستم عامل ها ارائه شده است، که در این گزارش قصد معرفی بازی های منتخب سال 2013 را برای سیستم عامل اندروید داریم.

 

 



 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409