آخر هفته با دریچه – بسته شماره 32؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 32؛2
تاریخ : جمعه 8 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
برای گوشی های اندرویدی؛

در تلفن همراه خود به مزرعه داری بپردازید + دانلود بازی

  اگر از علاقه مندان به زندگی روستایی و پرداختن به شغل کشاورزی هستید، بازی Farming Simulator را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. در این بازی شما با استفاده از تجهیزات مکانیکی به کشاورزی مکانیزه می پردازید، یعنی با استفاده از تراکتور زمین را شخم می زنید، دانه محصولات را در مزارع کاشته و با آبیاری آن ها به رشد دانه ها سرعت می بخشید. با پیشرفت در بازی و کشت محصولات بیشتر پول و پاداش های فراوانی به شما تعلق می گیرد و می توانید از پول ها برای خرید زمین، خرید تجهیزات مکانیکی، ایجاد تاسیسات و ... استفاده کنید. برای عبور و مرور بهتر در مزارع، جاده های روستایی را گسترش دهید.


 

 


 

قدرت نشانه گیری خود را بسنجید؛

بازی دارت برای سیمبین + دانلود

این خوب است که شما قدرت نشان گیری خود را با رابین هود مقایسه می کنید، ولی شما باید برای اثبات قدرت نشانه گیری خود سعی کنید تیرها را به مرکز سیبل بزنید. این بازی Power Dart یکی از محبوب ترین بازی های نشانه گیری برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است. شما می توانید با استفاده از بلوتوث و اینترنت به رقابت با دوستان و آشنایان خود بپردازید و با شکست آن ها قدرتتان را به حریفان ثابت کنید. بازی دارای سه حالت مختلف شامل آسان، متوسط و دشوار است. دریچه به شما پیشنهاد می کند، برای اثبات قدرت نشان گیری و تمرکزتان بازی را در حالت دشوار انجام دهید.


  

 

 


 

با نامزدهای بهترین بازی سال آشنا شوید

دانلود "بهترين بازي هاي رايانه اي" جهان

تیم متخصصین VGA نامزدهای دریافت بهترین بازی سال را در تمامی بخش ها معرفی کردند، حال شما می توانید با خواندن این گزارش اطلاعات دقیقی را از این مراسم به دست بیاورید، در ضمن لینک دانلود بازی های منتخب را برای شما آماده کرده ایم و می توانید بازی های موردنظرتان را به صورت رایگان دانلود کنید.
نامزدهای بهترین بازی سال 2013 معرفی شدند، که در میان بهترین ها،نام هایی چون BioShock Infinite، Grand Theft Auto V و Super Mario 3D World در صدر قرار گرفته اند. این بازی ها به انتخاب تیم متخصصین VGX در بین گزینه های برتر قرار گرفته اند، البته در سال ها پیش این مراسم VGA با نام برگزار می شد، که امسال به دلایل نا معلوم نام آن تغییر کرده است.
 

 

 


 

برای اندرویدی ها؛

بازی ساختن اشکال با چوب کبریت ها + دانلود

در بازی uzzles with Matches شما می توانید اشکال مختلفی بسازید و یا محاسبات ریاضی که اشتباه حل شده است را تصحیح کنید. این بازی را هم اکنون می توانید از صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

در اینجا قصد معرفی یک بازی ساده با گیم پلی آسان داریم که می توانید ساعت‌ها با آن مشغول شوید، نام این بازی Puzzles with Matches است.

 

   

 

 


برای اندروید؛

دانلود "Need for Speed™ Most Wanted "+ ديتا

بازی Need for Speed™ Most Wanted (تحت تعقیب) یکی از بهترین بازی های مسابقه ای و سرعتی است. شما با این بازی وارد دنیای سرعت خواهید شد. شما باید با سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان خود در جاده های خطرناک با سرعت بالا رانندگی خود را به نمایش بگذارید.
Need for Speed™ Most Wanted (تحت تعقیب) یکی از بهترین بازی های سرعتی می باشد. Need For Speed بعد از کسب موفقیت های بسیار در دنیای بازی‌های رایانه‌ای و  کنسول‌های بازی، اکنون هم نسخه جدید این بازی را برای اندروید عرضه کرده است. این نسخه از بازی کاملا Unlock بوده و شما هیچ محدودیتی در انتخاب ماشین ها ندارید.

 


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409