آخر هفته با دریچه – بسته شماره 32؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 32؛1
تاریخ : جمعه 8 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

دانلود بهترین بازی های اندروید + دیتا

از اینجا می توانید مجموعه ای از جدیدترین و بهترین بازی ها را به صورت رایگان برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی دانلود کنید.

 


 

 


برای پلتفرم جاوا؛

به یاد دوران کودکی موشک بسازید! + دانلود بازی

در این گزارش قصد معرفی یک بازی نوستالژیک برای گوشی های دارای پلتفرم جاوا را داریم، در این بازی باید به یاد دوران کودکی خود موشک کاغذی بسازید و آن را به سوی اهداف پرتاپ کنید، هر چه موشک شما با فاصله کم تری از اهداف عبور کند شما امتیازات بیشتری را کسب می کنید. پس سعی کنید بهترین موشک را طراحی و بسازید و با تمام قدرت به سوی اهداف پرتاب کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک عالی، پشتیبانی از اکثر گوشی های دارای پلتفرم جاوا و ... اشاره کرد.

 

 

 


 

برای اندروید؛

بازی سه قهرمان "Mini Ini Mo" + دانلود

در بازی Mini Ini Mo وظیفه شما هدایت سه شخصیت بامزه به نام های مینی، اینی و مو است. با این سه شخصیت Mini Ini Mo که هر یک دارای مهارت خاصی هستند بخش های متفاوت بازی را باید به پایان برسانید و معماها را حل کنید.

 

 

 


 

برای گوشی های اندرویدی؛

در تلفن همراه خود "شطرنج" بازی کنید + دانلود

اگر از علاقه مندان به بازی های فکری هستید بازی شطرنج می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد، بازی Chess Master یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های فکری برای گوشی های اندرویدی است. شما برای پیروزی در این بازی باید از استراتژی و تکنیک های مشخص استفاده کنید، البته برای تعیین قدرت حریف مجازی می توانید از 5 سطح مختلف استفاده کنید، در ضمن شما می توانید علاوه بر بازی با حریف مجازی، به صورت دو نفره با دوستان و آشنایان خود به رقابت بپردازید.

 

 

 


برای سیمبین؛

لذت دوچرخه سواری را در تلفن همراه خود تجربه کنید + دانلود بازی

در این بازی Mat Hoffman's pro BMX 2 شما در نقش مردی به نام مت هافمن ظاهر خواهید شد، شما باید با دوچرخه bmx خود حرکات نمایشی انجام دهید، برای انجام حرکات می توانید از تپه ها، نرده ها و موانع دیگر استفاده کنید. با پیشرفت در بازی و گذراندن هر مرحله به نیرو و امتیازات شما افزوده می شود و می توانید برای خود دوچرخه و لباس های محافظ جدید و قدرتمند بخرید. برای کسب پیروزی در این بازی سعی کنید، حرکات خارق العاده ای را با دوچرخه خود انجام دهید، که دیگران قادر به انجام این کارها نیستند.



  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409