تصاویر پزشکی را به صورت ۳ بعدی تجزیه و تحلیل کنید
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
تصاویر پزشکی را به صورت ۳ بعدی تجزیه و تحلیل کنید
تاریخ : جمعه 8 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
تصاویر پزشکی را به صورت ۳ بعدی تجزیه و تحلیل کنید + دانلود

3D-DOCTOR نرم افزاری است مفید و کاربردی که باعث می شود پزشکان در درمان بیماران دقیق تر تصمیم گیری نمایند این برنامه در حال حاضر توسط بیمارستان ها، دانشگاه های پزشکی و سازمان های تحقیقاتی در سرتاسر جهان استفاده می شود.

 

به گزارش خبرگزاری عتبات،امروزه با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای رایانه ای به کمک متخصصان و پزشکان آمده است. نرم افزارهایی که با تحلیل های 3 بعدی از اعضای بدن انسان قصد دارند علم پزشکی را جلو ببرند.


3D-DOCTOR نرم افزاری است مفید و کاربردی که پزشکان توسط این برنامه می توانند با استفاده از تصاویر سه بعدی که برنامه تولید می نماید در درمان بیماران خود دقیق تر تصمیم گیری نمایند. برای این  کار کافی است تصاویر پزشکی را به برنامه داد تا برنامه آنها را پردازش کرده و به صورت سه بعدی نمایش دهد. این نرم افزار از تصاویر رنگی و سیاه و سفید و فرمت های تصویری از جمله DICOM، TIFF، Interfile، GIF، JPEG، PNG، BMP، PGM، RAW و... پشتیبانی می کند.
3D - DOCTOR در حال حاضر توسط بیمارستان ها، دانشگاه های پزشکی و سازمان های تحقیقاتی در سرتاسر جهان استفاده می شود.

(برای دیدن تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید)

    

    

این نرم افزار محاسبات و اندازه های دقیقی را به پزشکان برای تجزیه و تحلیل می دهد همچنین این ابزار را می توان یک منبع آموزشی بسیار مفید برای دانشجویان رشته های پزشکی دانست چرا که به آنها کمک می کند تا با استفاده از تکنولوژی سه بعدی و دو بعدی ساز بهتر بتوانند بدن انسان را چک کنند و در زمینه شناسایی مشکلات جسمی بیماران پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

قابلیت های نرم افزار 3D - DOCTOR:
- پردازش تصاویر دو بعدی Scientific ، Microscopy،CT و MRI و ساخت تصاویر سه بعدی جهت تحلیل تصاویر
- پشتیبانی از از هر دو دسته تصاویر رنگی و سیاه و سفید
- پشتیبانی از فرمت های DICOM, TIFF, Interfile, GIF, JPEG, PNG, BMP, PGM, MRC, RAW و یا دیگر فرمت های تصویری
- کاربرد در بیمارستان ها، دانشگاه های پزشکی و سازمان های تحقیقاتی در سرتاسر جهان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...


مشخصات فایل دانلود:
حجم: 5.35 مگابایت
نسخه: 4.0
اجرا در: ویندوز XP, 7, 8


راهنمای نصب:
1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
2- فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و آن را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید برای اجرای صحیح فایل Patch.exe بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن  استفاده کنید.
توجه داشته باشید که فایل های Patch و کرک به دلیل ماهیتی که دارند توسط برخی آنتی ویروس ها، ویروس شناخته می شوند. برای این منظور آنتی ویروس را تا پایان نصب غیر فعال نگهدارید.

 
 
پایان پیام.
منبع:باشگاه خبرنگاران
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409