آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛3
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

 


NeoPaint برای رایانه؛

نقاشی های خود را دیجیتالی بکشید + دانلود

این نرم افزار NeoPaint یک برنامه ی قدرتمند برای تهیه نقاشی و ویرایش تصاویر در رایانه است، از لحاظ امکانات قابل مقایسه با نرم افزار نقاشی خود ویندوز یعنی Paint نیست و دارای ابزارهای پایه ای نقاشی مانند مداد، قلموی نقاشی، Clone، Stamp pad خط، متن و پاک کن است.

 

 


برای اندروید؛

آپارات را بر روی تلفن همراه خود داشته باشید + دانلود نرم افزار

سایت آپارات یکی از بزرگترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو در جهان است، که در آن حجم عظیمی از ویدئو های آنلاین وجود دارد. شما با استفاده از این نرم افزار Aparat v1.3 می توانید به راحتی به سایت آپارات دسترسی داشته باشید و ویدئو ها را به صورت آنلاین تماشا کنید و یا ویدئوهای مورد نظرتان را در آن بارگذاری کنید. این برنامه توسط سایت آپارات طراحی شده است و هدف اصلی آن دسترسی راحت تر کاربر به سایت است.


 

 


برای رایانه؛

عکس های پاک شده را "بازیابی" کنید + دانلود

اگر دوربین عکاسی دیجیتال دارید و کلی عکس گرفته اید و زمانی که می خواهید آن ها را به رایانه تان کپی کنید... متوجه می شوید که عکس هایتان نیست!! شاید به هر دلیلی پاک شده و یا اشتباهی آنها را فرمت کردید، نگران نباشید دریچه به شما نرم افزاری معرفی می کند که کار اصلی آن بازیابی عکس های پاک شده از هارد دوربین عکاسی است.

 

 


فایل های swf را در رایانه تان مشاهده کنید؛

نسخه جدید نرم افزار Adobe Flash Player برای ویندوز + دانلود

 

حتما شما هم باز نرم افزار مفید و کاربردی Adobe Flash Player آشنا هستید و می دانید که از این برنامه برای اجرای فایل های فلش (swf) استفاده می شود. امروزه بیشتر تصاویر متحرک و چند لایحه در سایت ها و وبلاگ ها به صورت swf قرار می گیرند و برای شما برای دیدن این تصاویر نیاز به یک برنامه جانبی دارید که با نرم افزار از Adobe Flash Player شما می توانید تمامی تصاویر را مشاهده کنید. در ضمن اکثر بازی های کوچک و کم حجم به صورت فلش ارائه می شوند زیرا نیازی به نصب ندارند وتاثیر منفی بر روی سرعت رایانه نمی گذارند.
 

 

 


نسخه جديد برنامه GO Locker؛

قفل صفحه نمایش شما به صورت های جالبی در خواهد آمد + دانلود

  GO Locker برنامه مشهور و پرطرفدار برای عوض کردن قفل صفحه نمایش گوشی است. با استفاده از این برنامه می توانید صفحه نمایش خود را به شکل های متفاوتی تبدیل کنید.

 

 

 


برای اندروید؛

ابزاری مناسب برای دانلود فایل ها از اینترنت + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می باشد این نرم افزار در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409