آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛2
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
مدیریت گوشی اندرویدی با SnapPea ؛

امکان ارسال پیام کوتاه با استفاده از رایانه + دانلود

نرم افزار SnapPea به شما این امکان را می دهد که با استفاده از رایانه تان، تلفن همراه خود را به صورت حرفه ای و کامل مدیریت کنید. برای استفاده از امکانات این نرم افزار فقط کافی است، تلفن همراه اندرویدی خود به رایانه متصل کنید. برای اتصال می توانید از دو روش: اتصال با کابل رابط (usb) و ارتباط با بستر بی سیم (wifi) استفاده کنید.


 

 


برای رایانه؛

نرم افزار "مشاعره" با بیش از 3500 شعر + دانلود

نرم افزار مشاعره حاوی مجموعه ای از اشعار اكثرا دوبیتی است كه به ترتیب حروف الفبا مرتب و دسته بندی شده اند، به این ترتیب كه شما با انتخاب هر یك از حروف الفبا از فهرست كتاب می توانید به مجموعه ای از اشعار كه با آن حرف آغاز می شوند دسترسی پیدا كنید.
نسخه جدید نرم افزار مشاعره شامل 3576 شعر است كه هر كدام از شعرهای موجود در نرم افزار شامل چند بیت هستند.


 

 


مکان یابی کنید؛

نرم افزار گوگل مپ برای پلتفرم جاوا + دانلود

  با توجه به این که اکثر گوشی های دارای پلتفرم جاوا، از سیستم های gps پشتیبانی نمی کند، نرم افزار گوگل مپ می تواند بهترین پیشنهاد برای کسانی باشد که گوشی دارای پلتفرم جاوا دارند، این برنامه با استفاده از بستر اینترنت و اتصال به سایت گوگل می تواند تمامی نقشه های دنیا را در تلفن همراه شما نشان دهد. شما می توانید با استفاده از google map به آسانی، نزدیک ترین مسیر مد نظرتان را پیدا کنید یا در هنگام سفر نزدیک ترین رستوران و هتل واقع در مسیر را بیابید. پس این نرم افزار به صورت یک gps حرفه ای عمل می کند.


 

 


سلامت مانیتورهای LCD را کنترل کنید + دانلود

استفاده از IsMyLcdOK برای تست رنگ های مانیتور بسیار آسان بوده و تنها کافیست آن را اجرا کنید و با استفاده از کلید های کیبورد، رنگ های مختلف را بر روی مانیتور تست کرده و پیکسل های مشکل دار را تشخیص دهید. هنگام اجرای برنامه، با فشردن هر یک از کلید های کیبورد، رنگ مانیتور تغییر خواهد کرد، به عنوان مثال کلید ها رنگ های قرمز، سیاه، آبی، سفید و ... را برای کل صفحه تنظیم می کنند و این می تواند به شما کمک کند تا اگر مانیتور شما در زمینه رنگ دهی مشکلی دارد، متوجه شوید.

 

 


 
برای IOS؛

صورت های فلکی را در تلفن همراه خود مشاهده کنید + دانلود

نرم افزار Stars Astronomy Guide یک برنامه جالب برای علاقه مندان به علم نجوم و ستاره شناسی است. شما می توانید با نصب نرم افزار و گرفتن تلفن همراه خود به سوی آسمان صورت های فلکی و موقعیت های ستارگان موجود در آسمان را به صورت دقیق مشاهده نمایید. همچنین نرم افزار علاوه بر نشان دادن ستاره ها و صورت های فلکی می تواند اطلاعات کاملی از ویژگی های هر ستاره را در اختیار شما قرار دهد.

 

 


برای سیستم عامل ios؛

حل مسائل ریاضی را به تلفن همراه خود بسپارید + دانلود نرم افزار

اگر در حل مسائل ریاضی مشکل دارید، حتما نرم افزار کاربردی و  آموزشی Algebra Touch را از صفحه دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید. این برنامه با ارائه روش های جالب نه تنها سبب حل معادلات و محاسبات ریاضی می شود، بلکه علاقه و مهارت شما را نسبت به درس شیرین ریاضی افزایش می دهد. برنامه با استقبال مناسبی در سراسر جهان مواجهه شده است و توانسته عنوان نرم افزار هفته را به خود اختصاص دهد. این نرم افزار توسط دانشگاه های معتبر هند، انگلستان و آمریکا مورد تایید است و تاثیر آن بر آموزش درس ریاضی ثابت شده است.
 


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409