آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛5
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛5
تاریخ : جمعه 24 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn
برای گوشی های اندرویدی؛

آيا مي دانيد با بهينه سازي رم؛ سرعت تلفن همراهتان چند برابر مي شود + دانلود

نرم افزار RAM Booster Pro یک برنامه قدرتمند جهت بهینه سازی حافظه گوشی شما است، برنامه می تواند با بهینه سازی و مدیریت برنامه ها، سبب افزایش سرعت تلفن همراه شما به صورت چشم گیری شود.برای پاک کردن کش ها و فایل های اضافی، وبگردی در یک روز می توانید فقط با یک کلیک آن ها را ازبین ببرید. نرم افزار دارای ویدجت اختصاصی است که می توانید با استفاده از آن اطلاعات مربوط را در صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده نمایید.


 

 


EMDB نرم افزاری رایگان برای رایانه؛

فیلم های خود را دسته بندي كنيد + دانلود

EMDB نرم افزاری رایگان و مفید و در عین حال کم حجم می باشد که با آن می توانید فیلم های خود را مدیریت و ساماندهی کنید. این نرم افزار می تواند پوستر (کاور) فیلم ها را از سایت IMDB جمع آوری کرده و برای شما به صورت های مختلف مانند سایز بزرگ، سایز متوسط، بند انگشتی و ... ذخیره سازی کند، همچنین این نرم افزار این امکان را دارد تا محتویات مجموعه ها را با فرمت های مختلف ازجمله فایل های CSV و یا Text و حتی به صورت سایت خروجی بگیرید و به راحتی از آن ها در هر جا استفاده کنید.


 

 


"دارونگار" برای اندروید؛

نرم افزار "بانک اطلاعات دارویی" + دانلود

نرم افزار دارونگار یکی از کامل ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت داروخانه است که با برخورداری از پشتوانه علمی و فنی قوی و مناسب، به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران و مشتریان خود بوده و ضمن بالا بردن سرعت در ثبت عملیات مربوط به ارائه دارو در داروخانه ها از دقت بالایی نیز برخوردار است و امکان هرگونه خطایی را در این زمینه به صفر می رساند.

 

 

         

 

 


پلیر قدرتمند برای اندروید + دانلود

MoboPlayer 1.3.273 یکی از بهترین پلیرهای عرضه شده برای اندروید است. این نرم افزار بدون وقفه ویدئو های شما را پخش خواهد کرد. همچنین نرم افزار تمام فرمت های ویدئویی را پشتیبانی می كند و فرمت های رایج زیرنویس مانند SRT, ASS,  SAA را به خوبی پشتیبانی می كند.

 

yjc

 

 


Magic Fluids برای اندروید؛

خلق صحنه هاي زيبا و جادويي + دانلود

Magic Fluidsبرنامه جالبي است که با استفاده از آن مي توانيد به خلق صحنه هاي زيبا و جادويي اقدام کنيد. کافيست پس از اجراي برنامه انگشتان خود را بر روي صفحه بکشيد تا مايعي رنگارنگ و بسيار زيبا در امتداد خط ها کشيده شده توسط شما به نمايش در آيد. شما خواهيد توانست از طرح هايي که مي کشيد به عنوان والپيپر نيز استفاده نماييد؛ تنها کافيست ايست را زده و عکس هاي اسکرين شات را بگيريد.


yjc

 


 
نرم افزار Rainmeter برای رایانه؛

برنامه حرفه ای برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات اساسی در صفحه نمایش + دانلود

این نرم افزار Rainmeter یک برنامه حرفه ای برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات اساسی در صفحه نمایش رایانه است و می تواند صفحه دسکتاپ رایانه شما را از حالت تکرای خارج کند.  از طریق Rainmeter می توانید با استفاده از پوسته های مختلف رایانه منزل یا محل کارتان را زیباتر جلوه دهید، توانایی این برنامه فقط در ارائه پوسته های مختلف نیست بلکه توانایی اصلی آن در ابزارها و پلاگین هایی است، که به رایانه شما گجت های مختلفی را هدیه می دهد.
 

 

 


400 لغت مهم و ضروری برای آزمون تافل را بیاموزید + دانلود

چگونه در آزمون تافل بالاترین امتیاز را بگیریم تا افق ها برویمان گشوده شوند؟! این بهترین جمله برای وصف همین کتاب به اذعان نویسنده آن است. این کتاب با بیانی ساده و روان، یکی از منابع مهم آمادگی برای تافل می باشد. این کتاب شامل آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی بوده و زبان آموزان را برای آزمون تافل آماده می کند.



 

نرم افزار ZArchiver برای اندروید؛

فایل های فشرده را در گوشی خود مدیریت کنید + دانلود

اگر با گوشی اندرویدی خود از اینترنت فایل هایی را دانلود می کنید که با فرمت rar یا zip هستند حتما برای Extract کردن آنها مجبور هستید فایل ها را به رایانه منتقل کنید، اما دریچه به شما کاربران نرم افزار ZArchiver را معرفی می کند که با آن می توانید مستقیماً فایل های دانلود شده را در گوشی خود Extract کنید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


پمپ شارژ برای اندروید؛

خرید شارژ برای تمامی سیم کارت‌های اعتباری + دانلود

با "پمپ شارژ" به راحتی در هر ساعت از شبانه روز با خیالی امن برای سیم کارت اعتباری خود کارت شارژ بخرید.
مهم نیست از کدام سیم کارت اعتباری استفاده می کنید مهم این است که برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از چه روشی استفاده می کنید، دریچه فناوری اطلاعات با معرفی اپلیکیشن اندرویدی "پمپ شارژ" بستری امن و البته مطمئن را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که باشید به راحتی بتوانید برای سیم کارت اعتباری خود شارژ خریداری کنید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


متفاوت تر از همیشه باشید

تصاویرتان را با فتوشاپ لمسی ویرایش کنید + دانلود

همان طور که همه ی ما می دانیم Adobe Photoshop یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش تصاویر است، که به تازگی نسخه Touch آن برای آیفون و آیپد منتشر شده است که قابلیت های فراوانی دارد.
همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409