آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛1
تاریخ : جمعه 24 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



نرم افزار محاسبات ریاضی برای اندروید؛

مسائل ریاضی را با دستـخط خودتان حل کنید + دانلود

MyScript Calculator نرم افزار ماشین حساب کاملا متفاوت می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توانید محاسبات ریاضی را با دست خط خودتان نوشته و سپس جواب آن را همان لحظه به راحتی بدست آورید!

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نسخه 6.18 برای رایانه؛

نسخه ی جدید Internet Download Manager + دانلود

Internet Download Manager قدرتمندترین نرم افزار موجود در زمینه ی دانلود انواع فایل ها از فضای مجازی است. دانلود منیجر فایل مورد نظر را به 8 قسمت تبدیل می کند و سبب می شود تا حدود زیادی سرعت دانلود افزایش یابد، اين نرم افزار با تمامی مرورگر ها و تمامی سيستم عامل های موجود سازگاری كامل را دارد.  شما می توانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتی از سايت های اینترنتی ویدئوهای آنلاین را دانلود کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


نرم افزاری آرامبخش براي اندروید؛

خوابی لذت بخش داشته باشید + دانلود

White Noise  نرم افزاری محبوب و جالب برای احساس آرامش هنگام خواب می باشد. این برنامه با ۴۰ صدای مثبت از محیط زیست نظیر طوفان ، جریان رودخانه و امواج اقیانوس به شما کمک خواهد کرد که خوابی آرام و شیرین را احساس کنید و از خواب لذت ببرید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

با معنی و مفهوم کلمات مخفف آشنا شوید + دانلود

امروزه اکثر سازمان ها و نهاد های بین المللی و داخلی دارای نام مخفف هستند، منظور از کلمات مخفف اجزای اولیه یک عبارت و یا یک کلمه است که مجموع آن ها، کلمه مخفف را تشکیل می دهند. این نرم افزار حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است و تعداد بسیار زیادی کلمه مخفف در آن گنجانیده شده است و شما می توانید با وارد کردن نام مخفف یا قسمتی از آن در بخش جستجو، از جمله کامل آن مطلع شوید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

تنها در چند ثانیه از جیک و پيك آدم ها و اطرافتان با خبر شوید + دانلود

جیک و پیگ به منعی بزرگ و کوچیک است. در قدیم از این اصطلاح برای زندگی به کار می رفت یعنی مثلا می گفتند از جیک و پیگ طرف با خبر شو! ولی الان با این نرم افزاری که دریچه برای شما گذاشته می توانید جهان خارج از خانه و اطرافتان آگاه شوید اون هم تنها در چند ثانیه!
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409