دانلود مجموعه کامل آموزشی Microsoft Excel 2013
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
دانلود مجموعه کامل آموزشی Microsoft Excel 2013
تاریخ : جمعه 17 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی.•● 

▪■ مدت 7ساعت آموزش و بیش از 116 فیلم آموزشی + فایل های مورد نیاز ■▪
با یک مجموعه آموزشی ویژه در خدمت شما هستیم. در این دوره آموزشی دانش و مهارت مورد نیاز برای یادگیری برنامه Microsoft Excel 2013 را کسب خواهید کرد. این مجموعه توسط هلن برادلی و کمپانی Virtual Training تهیه و گردآوری شده، که با هدف ارتقاء دانش تجزیه و تحلیل داده ها و مدیریت کسب و کار ارائه گردیده و تمام تمرکز آن برای بهره وری صحیح و مفید از این نرم افزار معطوف گشته و به شما آموزش داده می شود چگونه از Excel به طور مفید و کامل استفاده کنید و نتایج لازم را از آن کسب نمائید. همچنین این مجموعه به بررسی امکانات و افزونه های جدید ورژن جدید این نرم افزار می پردازد و تمامی روش ها لازم برای کار آسان و رابط سریع را مورد بررسی قرار می دهد. پک آموزشی شامل 18 بخش آموزشی و 116 فیلم با فرمت FLV و کیفیت مناسب می باشد که مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای نیز می باشد. این مجموعه را به عنوان ارمغانی از تیم دانلود آناج به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

✔ نکات آموزشی و کلیدی این مجموعه :

شروع کار با نرم افزار
نحوه کار با رابط Excel
انجام محاسبات دقیق
تجزیه و تحلیل داده ها
کار با چارت ها و جداول
انواع فرمول ها در Excel
استفاده از Excel در وب
بررسی Data ها و اطلاعات
افزونه های جدید Excel 2013
افزودن برگه ها و کار با WorkSheetها
نحوه صحیح پرینت گرفتن اطلاعات و Sheet ها

 




✔ تصاویری از مستند :
 

جهت مشاهده تصویر با سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید



✔ نمای کلی از بخش های آموزشی :

 

 Excel Basics
 Getting Started
 Entering Data
 Rearranging a Worksheet
 Basic Formulas & Functions
Formatting a Worksheet
Creating ChartsAdding Art
 More Complex Functions
Working with Tables
Working with PivotTables
 Working with Large Worksheets
 Advanced Tools & Techniques
 Printing a Worksheet
Spreadsheet Design
 Automating with Macros
Working with Skydrive
 Conclusion


  ✔ راهنمای بازیابی فایل فشرده :
فایل هایی با حجم بالای 100MB ، دارای 5% ریکاوری می باشند، بدین معنی که اگر هنگام Extract فایل فشرده به مشکلات و خطاهایی اعم ازCRC Failed و امثال آن برخوردید، به راحتی و به روش Repair فایل مورد نظر را ترمیم و بازیابی نمائید. این قابلیت در نرم افزار محبوب Winrar گنجانده شده است.

برای شروع عملیات Repair به ترتیب زیر عمل نمائید:
- نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید
- در بخش بالایی نرم افزار گزینه Repair را انتخاب کنید ( کلید میانبر Alt + R )
- در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایلRar یاZip را مشخص کنید
- با کلیک روی Browse مسیری را که قصد دارید فایل تعمیر شده بدان انتقال یابد را تعیین نمائید
- ابتدای نام فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود
- پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده برای دستیابی به فایل جدید به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کنید
- در فایل های چند پارتی : برای هماهنگی فایلی که عملیات Repair را روی آن اعمال شده، Rebuilt را پس از تعمیر، از اول نام فایل جدید پاک نمائید.

لینک های دانلود
دانلود پارت اول - 300 مگابایت ( - - )
دانلود پارت دوم - 300 مگابایت ( - - )
دانلود پارت سوم - 244 مگابایت ( - - )



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409