دفاتر «شکرستان» چگونه تولید می‌شود+تصاویر
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
دفاتر «شکرستان» چگونه تولید می‌شود+تصاویر
تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn
عرضه دفترهای مشق شکرستان از بیستم مردادماه آغاز شد و هم‌اینک دفترهای مشق ۵۰ و ۸۰ برگ ته‌چسب، دفترهای مشق سیمی، دفترهای نقاشی ۵۰ برگ، دفترهای نقاشی بزرگ دسته‌دار و دفترچه‌های یادداشت، به شبکه فروشگاه‌های لوازم‌التحریر عرضه شده است.
مرجع : www.farsnews.com
دفاتر «شکرستان» چگونه تولید می‌شود+تصاویر

 

به گزارش عرش نیوز:
دفتر مشق‌های شکرستان از مرداد ماه سال جاری روانه بازار کتاب شد و در مدت کوتاهی توانست بخشی از بازار را احاطه و مخاطبان فراوانی را جذب کند.

طرح و رنگ‌های زیبای این دفاتر ایرانی که با همکاری حوزه هنری کودک و نوجوان تهیه شده و با بهره از تحقیقات اتاق فکر این نهاد فرهنگی تولید شده، توانسته طی مدت زمان کوتاه نام «شکرستان» را روی زبان‌ها انداخته و آوازه شکرستان بازار را تحت الشعاع قرار دهد.

ابتدا دفاتر نقاشی و خط دار شکرستان و پس از مدت کوتاهی بلافاصله دفتر یادداشت‌های شکرستان و دفاتر سیمی راه تولید را طی کرد و عرضه شد.

محمد سرشار رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان نخستین فردی بود که درباره تولید دفاتر شکرستان اخباری را منتشر کرد، او می‌گوید: براساس برآوردهای صورت گرفته، دفترهای شکرستان، پرمخاطب‌ترین دفترها با طرح بومی هستند. از نیمه شهریور ماه، به همت شرکت آزاده، موج سوم دفترهای شکرستان، شامل دفترهای مشق سیمی و دفترهای نقاشی بزرگ، وارد بازار شده‌اند و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شده‌اند.

حدیدی مدیر شرکت آزاده که دفتر مشق‌های «شکرستان» را تولید کرده ضمن اشاره به تولیدات دیگر محصولات شکرستان، از میزان استقبال از طرح‌های ایرانی و ارتباط متقابل با مخاطب مواردی را مطرح کرد و گفت: اتاق فکری شکرستان به واقع از حوزه هنری آغاز شده است، ما هم در کنار آنها یاری‌گر هستیم.

وی درباره پرفروش‌ترین طرح این دفاتر هم به نام «اسکندر» اشاره اما توضیح داد: اسکندر؛ شخصیتی جداب و پرفروش است، البته اکثر مراجعان پک کامل و حاوی تمام طرح‌ها را طالب هستند.

بر اساس این گزارش، اما گاهأ همین استقبال خوب، فرصتی را برای افزاد سود جو نیز فراهم می‌کند که سرشار در این باره متذکر شد، کلیه حقوق مجموعه شکرستان متعلق به حوزه هنری است و با توجه به ثبت مالکیت این مجموعه در مراجع ذی‌صلاح قانونی، هرگونه سوء استفاده از طرح‌های شکرستان، با واکنش مناسب روبه‌رو خواهد شد. هم‌اینک اقدامات پیش‌گیرانه لازم صورت گرفته و در صورت مشاهده دفترهای تقلبی شکرستان، به تناسب، برخوردهای صنفی، انتظامی و کیفری در انتظار تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان این دفترهای تقلبی خواهد بود. همچنین در حال طراحی ساز و کار حقوقی لازم هستیم تا خریداران متضرر، امکان جایگزینی دفترهای تقلبی با دفترهای اصلی و با کیفیت شکرستان را داشته باشند.

چاپخانه تولید دفاتر شکرستان، با توجه به استقبال علاقه‌مندان و جامعه دانش‌آموزی از این دفاتر روزانه تولیدات را افزایش می‌دهد؛ بر این اساس سری به این چاپخانه زدیم تا گزارش از روند تولید هم ارائه شود. تصاویر این روند در ذیل می‌آید؛

 

سامانه پیام کوتاه 10008444 سامانه پیام کوتاه و http://www.azadehco.com آدرس سایت است که علاقه مندان می‌توانند محصولات شکرستان را به روز از طریق این دو سامانه دریافت کنند.

گفتنی است عرضه دفترهای مشق شکرستان از بیستم مرداد ماه آغاز و هم‌اینک دفترهای مشق 50 و 80 برگ ته‌چسب، دفترهای مشق سیمی، دفترهای نقاشی 50 برگ، دفترهای نقاشی بزرگ دسته‌دار و دفترچه‌های یادداشت، به شبکه فروشگاه‌های لوازم‌التحریر عرضه شده است.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409