دانلود آهنگ جدید علی اصحابی باز باران

هم اکنون آپ موزیک برای شما کاربران عزیز ترانه باز باران با صدای علی اصحابی با تکست آماده کرده

Exclusive Song: Ali Ashabi – “Baz Baran” With Text And Direct Links In UpMusic

Ali Ashabi Baz Baran دانلود آهنگ علی اصحابی باز باران

باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه خاطرات تلخ و شیرین پرسه های عاشقانه
باز باران با ترانه می خورد بر پشت شیشه یادم آید دست تکان داد گفت رفتم تا همیشه
دل دادم دست تو باز دل دیوونه جز تو کسی حال دل منو نمیدونه
دل دادم دست تو باز این دل سادمو چی شده که الان دلت دیگه نمی خوادمو
نذار دوباره بد بشه حال و روز من قید منو نزن نگو میمیرم حتما
نذار بمونم اینجری گیج و سردرگم بیا سراغمو بگیر کمی درکم کن
دل دادم دست تو باز دل دیوونه جز تو کسی حال دل منو نمیدونه
دل دادم دست تو باز این دل سادمو چی شده که الان دلت دیگه نمی خوادمو

مروری بر متن آهنگ حراج با صدای علی اصحابی :

هنوزم مثل گذشته عاشقم هنوزم عشق تو حرمت منه
نذار این باد حریص هرزه گر ساقه ی بودنمونو بشکنه
خنده هاتو نذار هیچ کی ببینه نمیخوام باد موهاتو شونه کنه
نذار این شرمو نجابتت یه روز غیر من کسی رو دیوونه کنه
نذار جادوی چشای عاشقت جز دلم هیچ دلی رو بلرزونه
کاری کن که دستای رفاقتت مثل قلبت پاک معصوم بمونه
گرمی نگاه تو مال منه سردی نگات ولی مال همه
با تو خوشبختمو عاشقانه ام پاکی تو اعتبار اسممه

نمیخوام بین من و تو هیچ کسی راه دوست داشتنتو بلد باشه
نذار این چشمای بی گناه تو تو حراج هر نگاه بد باشه
نذار جادوی چشای عاشقت جز دلم هیچ دلی رو بلرزونه
کاری کن که دستای رفاقتت مثل قلبت پاک معصوم بمونه
گرمی نگاه تو مال منه سردی نگات ولی مال همه
با تو خوشبختمو عاشقانه ام پاکی تو اعتبار اسممه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 

♪♪♫♫♪♪♯

شعر : علی اصحابی و یاسر شیرزادی / آهنگسازی : علی اصحابی / تنظیم کننده : مصطفی میر صالحی و خشایار درخشان

UpMusicTag دانلود آهنگ علی اصحابی باز باران

♪♪♫♫♪♪♯

علی اصحابی باز باران