دانلود Instagram نرم افزار اینستاگرام اندرویداینستاگرام Instagram یک راه ساده برای ضبط و اشتراک گذاری لحظات جهان بر روی اندروید شما است. با داشتن اپلیکیشن پرطرفدار اینستاگرام بر روی موبایل خود یک صفحه اختصاصی داشته باشید و عکس ها و ویدیو های خود را با یکی از چند فیلتر زرق و برق دار و افکت های سفارشی موجود در برنامه سفارشی سازی کنید و لحظات روزمره را با دیگر دوستانتان و دنبال کنندگان به اشتراک بگذارید یا به طور مستقیم برای دوستان خود پست ارسال کنید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید!

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ،Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌ های دهه 50 کنید! هر بار که شما Instagram را باز می کنید، عکس‌ های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ ها را روی آن ها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید. اینستاگرام علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از یک سرویس تحت وب نیز بهره می برد و کاربران می توانند کلیه پروفایل های خود را در سایت این مجموعه نیز مشاهده نمایند و در آنجا برای دوستانشان کامنت بگذارند و یا عکس های آن ها را لایک بزنند.

ویژگی های اینستاگرام Instagram اندروید :

  • بکارگیری متدی برای جذاب تر جلوه دادن تصاویر شما همراه با نمایش جزئیات زیبایی که پیش ازین قابل رؤیت نبودند
  • افکت های تار Tilt-Shift خطی و شعاعی برای دادن عمق اضافی میدان در عکس
  • پشتیبانی از دستگاه های دارای اندروید 2٫2 و بالاتر و پشتیبانی از OpenGL ES 2
  • فیلترها، افکت ها، حاشیه ها، جلوه های عالی و شگفت انگیز بر روی عکس ها
  • به اشتراک گذاری از طریق فیس بوک، توییتر، فلیکر، Tumblr و Foursquare
  • ارتباط برقرار کردن با دوستان از طریق دادن و دریافت لایک و نظر

و….

 

توجه داشته باشید:

نسخه های OGInsta و OGInstaagram+ Plus دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه رسمی می باشد و در کنار نسخه اصلی نصب می شود، در واقع شما می توانید دو حساب را با یک دستگاه اندرویدی مدیریت کنید، که جدیدترین نسخه آن از لینک زیر قابل دریافت است.