دانلود آلبوم “غزل خوان” با صدای ایرج خواجه امیری
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
دانلود آلبوم “غزل خوان” با صدای ایرج خواجه امیری
تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1395
نویسنده : RmZiRn

 

خواننده ایرج خواجه امیری
آهنگساز اسدالله ملک
نام آلبوم غزل خوان
تعداد ترک 8
فرمت MP3
کیفیت 128
سَبک سنتی,آوازی
حجم 39.9 مگابایت
توضیحات

دانلود آلبوم غزل خوان ایرج خواجه امیری

آلبوم “غزل خوان” با صدای ایرج خواجه امیری و آهنگسازی استاد مرحوم اسدالله ملک برای دانلود شما آماده است. این آلبوم زیبا دارای ۷ قطعه است که ۵ قطعه آن شامل تصنیف ها و ۲ قطعه آن ساز و آوازی است که با آواز ایرج با ویلن اسدالله ملک همراه شده است. اشعار این آلبوم زیبا از مشفق کاشانی انتخاب شده است. تصنیف های خوانده شده در این آلبوم با نام های بهار جاویدان ، جدایی ، ترانه من ، دل دیوانه و ساقی منتشر شده اند. امیدوارم از شنیدن آلبوم لذت ببرید.

نوازندگان :
ویلن : اسدالله ملک ، فرشید فرهمند حسن زاده ، علی رئیس فرشید
تکنوازی ویلن : اسدالله ملک
سنتور : فضل الله توکل
پیانو : منوچهر بیگلری
ویلن آلتو : علی اکبر پور
عود : محمد رحمانی پور
ویلنسل : محسن تویسرکانی
کنترباس : فریدون خالقی
قانون : بهروز قنسولی
تنبک : بهزاد رضوی نیا

متن شعر آهنگ “بهار جاویدان” ایرج :

ای بهار جاودانم
گل فروز آشیانم
از جدایی ها بلا خیزد
کرده ای گل باده نوشم بی قرار از جام دوشم زان لب نوشین از تو مدهوشم
ای فریبا رو گل در آغوشم
غنچه گل در چمنها
از لبت گوید سخنها
از زبان بلبل گویا
چون نسیم ای جان جانان
بگذری از باغ و بستان
با من بی دلساعتی بنشین
تا به وجد آید این دل غمگین
بشنو نغمه از بلبلان
پیمان مشکن آرام جان
پیمان مشکن جانم بیا
بشنو یکدم راز مرا
به جز از وصل تو در دنیا
آرزویی نبود ما را
دارم نازنینا آرزویت در جوانی
بی تو کی توانم در جوانی زندگانی
به جز از وصل تو در دنیا
آرزویی نبود مارا

 

متن شعر آهنگ “جدایی” ایرج :

به دام تو افتادم
کی شود کنی آزادم
داده عشق تو بر بادم آه از این جدایی
ز همرهان بگسستی
در به روی من بر بستی
جان من کجا بنشستی
آه از این جدایی
بی تو ناله ریزد از نغمه های من
با تو مرغ حق شود همصدای من
ای که رفته ای از کنار من
رفتی وخزان شد بهار من آه از این جدایی
بی تو ناله ریزد از نغمه های من
با تو مرغ حق شود همصدای من
ای که رفته ای از کنار من
رفتی وخزان شد بهار من آه از این جدایی …

 

متن شعر آهنگ “ترانه من” ایرج :

با زخم از ترانه من گل جلوه گر شد
شب بی خبر با گل دید او بنگر سحر شد
گل میکند تا ترانه من از نای خسته
نم نم زند اتشم به جگر سازه شکسته
در اینه هرچه مینگرم از جوانی اثر نیست
در ساغر زندگانی من غیر خون جگر نیست
مرغم که درگیر دام قفس رخصت ام از قفس نیست
جز ساز دل در شب بی سحر همدمی همنفس نیست
تا کی به ساز این و ان افسانه گشتن
از خویش و از دنیای خود بیگانه گشتن
با شلعه های بی کسی پیچیده در خویش
در اتش اوارهگی پروانه گشتن
من عهد مودد با او چو بستم با نشستم قفس را شکستم
قفس را شکستم

متن شعر آهنگ “دل دیوونه” ایرج :

ای دل دیوونه من گوش کن
قصه عشقو تو فراموش کن
عاشق و شیدا تویی
شور تمنا تویی
بی خبر از او چرا اسیر غمها شدی
خسته و تنها شدی
بسته زهر سو چرا
ای دل دیوونه من گوش کن
قصه عشق و تو فراموش کن
چشم سیاهش را نگر راز نگاهش را بخوون
خراب و مخمور مث چشمات دل ای دل
عاشقی بی تابی داره
شبای بی خوابی داره
خراب و مخمور مث چشمات دل ای دل
دل من دل من دل دیوونه من
غم تو غم تو شده همخونه من
ای دل دیوونه من گوش کن
قصه عشقو تو فراموش کن

 

متن شعر آهنگ “ساقی” ایرج :

ساقی دگر توبه شکست مستم و مست چون
کی بشکند ساغر و می کز دست تو افتد به دستم
ای ساقی امشب من مست مستم گر توبه کردم {با یاد چشمت} ساغر شکستم
ساغر می پیاپی بده ساقی تا نماند از آن می دگر باقی
بتا اگر این زمان بی خبرم از جهان نقش تو بر دل و جان دارم
آواز :
زان می که داد ساقی مجلس به دست ما بالا گرفت کار دل می پرست ما
سرگشته چون کبوتر گم کرده آشیان دل را به بام دوست نباشد نشست ما




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: ادبی , موسیقی , هنر(طرّاحی،نقّاشی،خطّاطی و...) , ,
برچسب‌ها: مجله ی موسیقی , ترانه , دانلود آلبوم “غزل خوان” با صدای ایرج خواجه امیری ,
مطالب مرتبط با این پست
» به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
» ﺩﻟﺨﻮﺷﻢ ﺑﺎ ﻏﺰﻟﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
» صد و چند نکته فرهنگ شهروندی به زبان خیلی خیلی ساده
» چیزی به اندازه استحکام شخصیت مقدس نیست
» ضرب المثل ایرانی
» مجموعه 70 زنگ اس ام اس جدید و زیبا
» دانلود آهنگ بسیار زیبا از علی لهراسبی به نام "شرشر بارون"
» من وتو
» عکس نوشته های عاشقانه و احساسی
» دانلود قطعه «چشمای رویایی» با صدای «زانیار خسروی»
» دانلود مجموعه موسیقی های آرامش بخش بی کلام
» بیایید با فرهنگ شویم ! قسمت دهم
» داستان کوتاه/ زنجیر عشق
» داستان کوتاه / مولانا و شمس
» "حکایت یک ویرگول" از احمد شاملو
» داستان‌ کوتاه / هاچیکو ماجرای سگ دوست‌داشتنی
» نقاشي رنگ و روغن واقعي توسط MaryJaneAnsell
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-1
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-2
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-3
» قدرت باور ها
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-1
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-2
» گزیده ای از جملات زیبا و ماندگار از بزرگان-3
» خواندنی
» به کسی جسارت نکن...
» پیامک های مناسب برای تبریک "عید سعید فطر"
» کیلاً بغیر ثمنٍ لو کان له وعاء
» حراج گنج
» خلاقیت با استفاده از سیم + تصاویر
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» نقاشی با اتو بر روی پارچه ابریشمی
» مجموعه موسیقی های آرامش بخش بی کلام با نام لحظه هایی عاشقانه iRelax for Lovers
» دانلود آهنگ جدید ایرانی • موزیک آهنگ
» موزیک آنلاین سانجا موزیک-آخرين آهنگها
» خوشنویسی با ناخن به جای قلم! +عکس
» نقاشی سه بعدی، در بستر ساحل
» عکس‌های بارانی
» نیایش
» مرحوم حسین پناهی
» دلنوشته اي براي امام زمان (11)
» آخرین دانلود های کتاب p30download
» آخرین دانلود های صوت p30download
» پیام عاشقانه محبت آمیز تابستان ۹۳
» جملات الهام بخش و زیبا برای زندگی (20)
» حدیث روز/ پانزده نشانه آخر زمان در کلام رسول خدا(ص)
» دلنوشته ها
» دلنوشته های مهدوی001
» دلنوشته های مهدوی002
» آثار جمعی از هنرمندان

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409