بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟+تصاویر
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟+تصاویر
تاریخ : دو شنبه 23 فروردين 1395
نویسنده : RmZiRn

344352

بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟+تصاویر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶

با ورود شبکه های مجازی و استفاده بیش از حد از آنها هر روز شاهد انتشار خبرهای ضد و نقیض هستیم که در زندگی مردم بی تاثیر نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛این روزها برخی افراد نامعلوم سعی دارند ذهن مردم را درگیر مسائل مختلفی کنند و سبب اضطراب و تشویش شوند و با پخش شایعه ای در گروه های مختلف تلگرامی و درخواست انتشار آن در دیگر گروه ها بازار داغی برای این شایعات رقم بزنند.

با این وجود ناگفته نماند بسیاری از مردم بدون داشتن هیچ اطلاعی و نادانسته این شایعات را باور و پخش می کنند که این موضوع باعث دلهره و نگرانی افراد مختلف می شود که اطلاع رسانی دقیق در این زمینه می تواند به روشن شدن این مطلب کمک کند.

 
بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟+تصاویر
 
دکتر محمد رشتی با معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص خبر مطرح شدن استفاده از 2 هزار کیلو گوشت سگ در یک کارخانه تولید سوسیس در مشهد اظهار کرد: این مطلب تنها یک شایعه و کذب محض است که در حال حاضر نمی دانیم از کجا نشاءت می گیرد، اما با آنها برخورد می کنیم. 
 
بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟+تصاویر
 
وی با اعلام اینکه باید با افرادی که تشویش اذهان عمومی می کنند برخورد شود، تصریح کرد: با عقل جور در نمی آید و منطقی نیست که 2 هزار کیلو گوشت سگ در تهیه ماده غذایی ای به کار برود. 
 
معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: سگ در صورت پروارشدن حداکثر دارای 10 تا 12 کیلو گوشت است و در این خصوص چه تعداد سگ را باید بکشند تا این میزان گوشت از آنها استفاده کنند. 
 
بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟+تصاویر
 
وی با بیان اینکه این تعداد سگ را در چه فضایی باید از بین ببرند تا 2 تن گوشت از آنها به دست بیاورند، اذعان کرد: باید با افراد انتشار دهنده شایعه و تشویش اذهان عمومی برخورد شود و آنها به مراجع رسیدگی ارجاع داده شوند. 
 
رشتی با تاکید کرد: این شایعه اصلاً با ظرفیت و گنجایش گوشت سگ و مقدار مطرح شده جور در نمی آید و اگر حیوان بزرگتری در این بین مطرح می شد قابلیت توجیه بیشتری را داشت. 
 
بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟+تصاویر
 
وی تصریح کرد: با بنگاه های انتشار دهنده این شایعات که مراکز شایعه پراکنی هستند مطابق با قانون برخورد خواهد شد و پیگرد قانونی دارد و سازمان دامپزشکی پس از شناسایی منبع اصلی شایعه پراکنده کنندگان با آنها برخورد خواهد کرد. 
 
بهتر است قبل از اینکه خبرهایی که در شبکه های جازی مطرح می شود را باور کنیم کمی به منطق خود مراجعه کنیم و خیلی سریع گول این شایعات را نخوریم.




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: , بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , دانستنی ها , خبر خوان , محیط زیست , ,
برچسب‌ها: مجله ی خبری , اخبار اجتماعی , بالاخره 2000 کیلو گوشت سگ تبدیل به سوسیس شد؟ ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» موز کاملا رسیده
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» علاج سر درد‌هایی سینوزیتی + توصیه‌ها
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» عملکرد نمک در بدن زنان و مردان
» راه های تشخیص سلامت آلت تناسلی مردانه
» فواید آب سرد برای پوست
» عصب سنج انسان
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» برنامه درمان های گیاهی
» رنگین‌کمان به ام.اس دهن‌کجی می‌کند
» یـازده نکته مهم برای دوری از بیمـاری ام.اس
» این کارها را در حق خودتان انجام ندهید
» درختی که 40 نوع میوه می‌دهد + عکس
» عملیات جستجوی دو جوان غرق شده در دریاچه زریوار بعد از گذشت 22 ساعت پایان یافت.
» به اشتراک بگذارید
» بانک اطلاعات تمامی بیمارستان های کشور +دانلود
» آپاندیس به چه دردی می خورد؟
» مصرف استامینوفن این قسمت از بدن را از کار می اندازد
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم!
» این تمرینات را حتما پشت میز انجام دهید
» این نکات مهم پزشکی را به خاطر بسپارید
» سنگ کلیه چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» عکس های واقعی/عکس 18+
» دشمن نکونام و دوست قلعه نویی را بیشتر بشناسید
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» افسوس شدید استقلال برای از دست دادن این ستاره
» گرچه در پرسپولیس بودم، اما خونم آبی‌ست
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» وقتی حیوانات هم گُر می‌گیرند
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» دانلود نرم افزار مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2014.1.174
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین
» ۵ تا علامت که نشون میده وقتشه کارتون رو عوض کنید
» برندگان مسابقه بین المللی عکاسی حیات وحش

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409