آخر هفته با دریچه – بسته شماره 26؛-4
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 26؛-4
تاریخ : جمعه 26 مهر 1392
نویسنده : RmZiRn

سخنان دكتر شریعتی برروی موبایل

علی شریعتی مزینانی، مشهور به دکتر علی شریعتی در روستای کاهک، سبزوار – ۲۹ خرداد ۱۳۵۶به دنیا آمد نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ‌شناس، پژوهشگر دینی اهل ایران، از مبارزان و فعالان مذهبی و سیاسی و از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی ایران بودکه در سن چهل و چهارسالگی به‌صورت مشکوکی در انگلستان درگذشت، و هم‌اکنون آرامگاه وی در مکانی نزد مقبره حضرت زینب کبری در دمشق سوریه است.

 

 


مخصوص جاوا، اندرويد و رايانه؛

دعای روز عرفه به همراه چند نرم افزار دیگر براي روز نيايش + دانلود

عرفات نام جايگاهي است كه حاجيان در روز عرفه (نهم ذي الحجه) در آن جا توقف مي كنند و به دعا و نيايش مي پردازند، دعای عرفه از مشهورترین دعاها در این روز است که دارای فضیلت های بسیاری است. این دعا دارای مضامین عارفانه ای مانند شناخت پروردگار متعال و ... است. حال شما می توانید با استفاده از نرم افزار های موجود در گزارش تمامی اعمال روز عرفه را به صورت کامل انجام دهید.


 

 


اشيا گرانبهاي خود را با تلفن همراهتان بيابيد + دانلود

پيداكردن ابزار آلات ساده اي مانند كليد و عينك گاهي بسيار دردسر ساز مي شود، ساعت ها هنگام خروج از منزل و سركار وقت ما را به خود مي گيرد، اما تلفن همراه شما مي تواند در پيداكردن اين وسايل به شما كمك كند اما چگونه؟

 

 


نرم افزار پاکسازی فایل های غیر قابل حذف برای رایانه + دانلود

حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی برای حذف فایل یا پوشه ای با ارری نا معلوم مواجهه شده اید و برای پاک کردن آن ها مجبور بودید یک بار رایانه ریستارت کنید ولی با نصب این برنامه IObit Unlocker دیگر نگران ارر های نا معلوم نباشید چرا که این برنامه به این منظور ساخته شده است و فایل هایی که به صورت عادی پاک نمی شوند را می تواند حذف نماید. همچنین این نرم افزار گزینه هایی مانند:  کپی و باز کردن، حذف کردن، تغییر نام و ... را دارا است. از ویژگی های نرم افزار می توان به سازگاری با تمامی ویندوزها اشاره نمود.
                                                                        

 

 


برای اندروید؛

با Painter یک طراح حرفه ای شوید + دانلود

اگر به دنبال یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای نشان دادن استعدادهای طراحی تان هستید، حتما از برنامه ی Infinite Painter استفاده کنید. زیرا برنامه ابزارهای بی نظیری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، که از دلایل محبوبیت آن به شمار می رود. امکاناتی مانند: امکان تنظیم قلم، تنظیم رنگ، برش تصاویر، استفاده ار خط کش های دقیق از ابزار های این نرم افزار هستند که شما را به یک طراح بی رقیب تبدیل می کنند. هم اکنون می توانید ایده های ذهن خود را در درون نرم افزار پیاده سازی کنید!

 

 


امنیت رایانه خود را تضمین کنید؛

اطلاعات را برای همیشه پاک کنید + دانلود

گاهی اوقات توانایی بازیابی فایل ها برای بسیاری افراد مهم است ولی هنگامی که قصد فروش یا تعویض هارد دیسک یا مموری کارت را دارید، اساسی ترین مشکل پیش رو امکان بازیابی فایل ها است ولی می توانید با استفاده از این نرم افزار XL DELETE این مشکل را به صورت کامل و تضمینی بر طرف کنید. این برنامه می تواند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و موتور جستجو قدرتمند خود انواع فایل ها، پوشه ها و تاریخچه مرورگر های اینترنتی را نیز به صورت کامل پاک نموده تا دیگر قابل بازیابی نباشند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409