آخر هفته با دریچه – بسته شماره 26؛-1
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 26؛-1
تاریخ : جمعه 26 مهر 1392
نویسنده : RmZiRn

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



سیمبین؛

نرم افزاری ضروری برای دارندگان نوکیا + دانلود

نرم‌افزار Qt ابزاری است برای اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تحت زبان برنامه نویسی Qt روی گوشی‌های نوکیا با سیستم‌عامل سیمبین می باشد. برخی از برنامه‌ها که تحت این زبان نوشته شده‌اند از شما می خواهند برای اجرا Nokia Qt را نصب کنید. در نتیجه Qt پیش‌نیاز اجرای برنامه‌های تحت این زبان بر روی گوشی است، این نرم افزار را از لینک زیر می توانید دانلود کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


یک جستجوگر قدرتمند برای رایانه شما + دانلود

نرم افزار Wise JetSearch یک جستجوگر قدرتمند و جایگزین مناسب برای جستجوگر ویندوز برای یافتن فایل ها و پوشه ها با سرعت زیاد است. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و کافی است نام فایل یا فولدر مورد نظر را وارد کنید تا در کمتر از یک دقیقه فایل را پیدا کند.


 

 


DAUM POTPLAYER؛

پلیری قدرتمند برای پخش ویدئوهایی با فرمت HD و Blu-ray + دانلود

شاید نام این پخش کننده DAUM POTPLAYER برای شما هم نا آشنا باشد؟ بله همین طور است این پلیر به تازگی معرفی شده و در مدتی کوتاه توانسته است کاربران فراوانی را برای خود جمع آوری کند، این نرم افزار توسط شرکت سازنده KM PLAYER طراحی و ارائه گردیده است. با افزایش فرمت های تصویری موجود، پلیری محبوب است که بتواند از بیشتر فرمت های موجود پشتیبانی کند و معدود پلیر هایی وجود دارند که از فرمت های hd و Blu-ray پشتیبانی کنند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: وجود پوسته های زیبا و جذاب، پشتیبانی از تمامی فرمت های موجود، سازگاری کامل با زیر نویس فارسی، پشتیبانی حرفه ای و کامل از فلش پلیر و ... اشاره نمود.

 

 


برای رایانه؛

تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر + دانلود نرم افزار

عدم پشتیبانی برخی از دستگاه های پخش کننده از فرمت های خاص سبب می شود، تا شما نتوانید ویدئو های دلخواهتان را تماشا کنید، ولی دیگر نگران این مشکل نباشید. با نصب نرم افزار کاربردی VSO Video Convertor می توانید فرمت فایل های تصویری را رمز برگردانی کنید و به فرمت قابل پشتیبانی دستگاه مورد نظرتان تبدیل کنید و از تماشای فایل های تصویری در دستگاه های پخش و تلفن همراه خود لذت ببرید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409