بیست اختراع برتر ساال2
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
بیست اختراع برتر ساال2
تاریخ : سه شنبه 23 مهر 1392
نویسنده : RmZiRn

    این ژنراتور برق پیش از این جایزه جیمز دایسون را در بریتانیا برده است. این دستگاه با استفاده از حرکت امواج، برق تولید می کند.

 


    بیست اختراع برتر سال


    "ماموری" روکش لثه و حاوی حسگرهایی است که مهندسان ایرلندی سازنده آن، می گویند اگر در دهان یک ورزشکار قرار گیرد، می تواند در صورت وارد آمدن ضربه شدید به سر، پیامی به تیم پزشکی مخابره کند.

 


بیست اختراع برتر سال


    گفته شده که "بازوی تایتان"، ساخت آمریکا، توان بدنی شخص را بالا می برد و سازندگانش می گویند که به افراد آسیب دیده کمک می کند که عضلاتشان را بازسازی کنند.

 


بیست اختراع برتر سال


    این دستگاه با استفاده از رایانه، فشار خون، میزان اکسیژن خون و سایر علائم حیاتی را اندازه می گیرد. ساخت اسپانیا.

 


بیست اختراع برتر سال


    این دستگاه ساخت ژاپن به کسانی که مشکل شنوایی دارند کمک می کند تا سخنان دیگران را دنبال کنند. دستگاه با استفاده از نور، نشان می دهد که در یک گروه، کدام فرد در حال صحبت کردن است و صدایش چقدر بلند است.

 


بیست اختراع برتر سال


    قطعات این دست مصنوعی نیز که ساخت ژاپن است را می توان با یک چاپگر سه بعدی بازسازی کرد.

 


  بیست اختراع برتر سال


    گلوکو، با استفاده از یک تلفن هوشمند که به یک ساعت مچی ویژه وصل است، میزان قند خون را اندازه گیری می کند. ساخت فرانسه.

 


بیست اختراع برتر سال


    هایدروز، نوع جدید جلیقه های نجات است. گروه ایرلندی سازنده آن می گوید که پوشیدن آنها راحت تر است و در مقابل سرما محافظت بیشتری از فرد به عمل می آورد.

 


بیست اختراع برتر سال


    "روم"، ساخت استرالیا یک سیلندر اکسیژن است که برای کودکان ساخته شده. به گفته سازندگانش حمل آن برای مبتلایان به آسم راحت تر از سیلندر های رایج کنونی است.

 


بیست اختراع برتر سال


    برانکارد ساخت آمریکا که گفته می شود طراحی آن به گونه ای است که برای انتقال فرد مجروح نیازی به بلند کردن او نیست، زیرا می توان بخش های مختلف برانکارد را از زیر بیمار خارج کرد. برنده رقابت جیمز دایسون روز هفتم نوامبر اعلام می شود.

 


 
 

 

شاد باشيد بخنديد و از اينترنت لذت ببريد

با تشکر
مدير سايت و مدير گروه اينترنتي شادينه

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409