خنده بازار03-06-1392بخش3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
خنده بازار03-06-1392بخش3
تاریخ : یک شنبه 3 شهريور 1392
نویسنده : RmZiRn

یه مــُــدل خودآزاری هست که آدم عاشق کسی میشه که نمیتونه کوچکترین ارتباطی باهاش داشه باشه ! :|:D

***

اصن شترمرغ از اسمش معلومه داره مسخره بازى در میاره...:D

***

 

 

 

با داییم رفته بودم موبايل بخریم

داییم به فروشنده ميگه: به نظر شما كدوم رنگو بخريم ؟

فروشنده: والا اين به سليقه ي شخصيتون بر ميگرده من نميتونم نظري بدم

داییم: حالا شمااااا اگه بودي كدومو ميخريدي؟

فروشنده: چي بگم والا.!!! شما بايد بپسندين سليقه ها متفاوته

داییم: سليقه ي شما كدومو ميپسنده؟

فروشنده: والا من اگر بودم نقره اي رو ميخريدم

داییم: پس اگر زحمتي نيست اون مشكي رو به ما بده!...

فروشنده با تعجب گفت ...چرااا مشكي؟!!!!

داییم: اون نقره ايه حتمااااا مشكلي داره كه اصرار داري به مااا بندازيش.

 

یه مثل جدید هست که میگه :

حق ﺑﻪ حقدﺍﺭ ﻧﻤﯽﺭﺳﻪ

ﺣﻖ ﺑﻪ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ، ﺷﺎﻧسدﺍﺭ ، ﭘﺎﺭﺗﯽ ﺩﺍﺭ ، ﮔﺮﺩﻥ ﮐﻠﻔﺖ ﺩﺍﺭ ﻣیرﺳﻪ !

 

تو محوطه دانشگاه به دختره میگم خانم پولتون افتاد زمین!

برگشته میگه خر خودتی

منم پولو برداشتم رفتم شارژ خریدم :))))))))

 

متاسفانه یه کاسه آش رشته بلاخره تموم میشه...هرچقدم میخوای یواش بخورش اینا سختیای زندگیه ها:((

***

ته تغاری رو جدی بگیرید, قدرتی داره که پدر خانواده نداره..

بعله.. :D

***

دیروز رفته بودم بقالی یه خانمه اومد گفت ببخشید اقا صابون با طعم موز دارین؟! منم خواستم سوتیشو بگیرم گفتم عهههههه مگه شما موز رو میخورین؟!! ینی خودم از خنده داشتم یه صابون با طعم موز گاز میگرفتم

 

***

ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﯾﺎﻻﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﻠﺖ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﮔﻔﺘﻦ :

ﻣﺮﯾﻀﻪ ﻣﺎ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭﺍﻡ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ : ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺭﺍﻫﺮﻭ

ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ... ﻣﻦ ﮐﻠﻦ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻧﺎ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ

ﺭﺍﻫﺮﻭ ﺷﻮﻥ ﺳﻤﺖ ﭼﭗ ﻧﺪﺍﺭﻩ ... ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺷﻮﻫﺮ

ﺧﺎﻟﻢ ... ﺍﺯ ﺯﻧﻪ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﻓﯿﻼﻧﯽ ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺗﺎﻗﻪ؟ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭﻩ

ﮔﻔﺖ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺭﺍﻫﺮﻭ ﺳﻤﺖ ﭼﭗ .... ﮔﻔﺘﻢ : ﺳﻤﺖ ﭼﭗ؟

ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻧﺪﺍﺭﻩ , ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻣﺮﯾﻀﻪ ﻣﺎ ﺍﻧﺘﻬﺎﺭ ﺭﺍﻫﺮﻭ ﺳﻤﺘﻪ

ﺭﺍﺳﺘﻪ ... ﮔﻔﺖ : ﻋﺎﻏﺎ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺭﺍﻫﺮﻭ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺗﻮﺍﻟﺘﻪ ...

ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻭﮐﯽ ﭘﺲ ﻫﻤﻮﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﻣﯽ ﮔﯿﺪ ﺩﺭﺳﺘﻪ ... ﺑﻌﺪﻡ

ﺭﻓﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺪﺑﺨﺖ !!

ﺍﯾﻦ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯽ ﺩﻩ ﻓﯿﻠﻤﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﻤﺶ ﺩﺭﻭﻏﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺷﻮﻥ

ﻗﺼﺪ ﻓﺮﯾﺐ ﻣﺮﺩﻣﻮ ﺩﺍﺭﻥ ... ﮐﺜﺎﻓﻄﺎ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺗﻮﺍﻟﺘﻪ ﻣﯽ

ﻓﻬﻤﯽ؟

***

بعضیا تو پروفایلشون مینویسن:

من متولد ابانم

من متولد مهرم

من متولد تیرم

.

.

..

برادره من ، خواهره من ،افتخاره مگه؟؟ متولد هر ماهی هستی باش ؛ فقط آدم باش !

 

مثل یک مردادی *:P tongue تازه اگه یک مردادی باشی که دیگه ماهی مااااااااه *:)) laughing

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409